Desktop 好多板可以鎖PL1 PL2果啲
用緊itx機仔
唔想風扇咁嘈,又唔想隻雞牛咁快壞
就係咁set低嚟用
又 ...
ckyuen2 發表於 2023-5-6 21:36 
特別13代開始...你唔set佢PL1 PL2,由佢全自動無上限
玩同一樣game,fps相同情況下佢可以自動高多10幾度,自動超到盡一盡
但換返來效能係講緊1%...
PL1 125W,PL2 253W,但253W我只係比佢30秒
打機隨便都上70-80度,set完就降到60-70度
仲全自動,睇下AMD 7000系就知,自動超進取到連粒U都燒埋
再講13代就算壓到落65w都仲有12900k實力
我個人認為降壓既時代先正式開始,比起以前,今時今日降壓真係有實用價值...
如果憬砌ITX,溫度唔理想,降少少,性能無影響,但成部機涼左,真係完全唔同 |