點樣先可以做到咁的效果? 當粒 u 一 turbo boost, 就會扯高電,繼而發熱,長期 full load 咪一樣死 ...
z80bb 發表於 2023-5-6 21:26



Desktop 好多板可以鎖PL1 PL2果啲
用緊itx機仔
唔想風扇咁嘈,又唔想隻雞牛咁快壞
就係咁set低嚟用

又或者夠膽死買塊平價板
想推粒U都推唔起
某程度上都有類似慳電效果

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

WINDOW 識自動adjust
我都係SET 佢低壓先

TOP

點樣先可以做到咁的效果? 當粒 u 一 turbo boost, 就會扯高電,繼而發熱,長期 full load 咪一樣死 ...
z80bb 發表於 2023-5-6 21:26

Cpu發熱誇張就係turbo boost
Intel同amd cpu可以透過 reg edit去令power control panel 多咗一個選項去off左佢
Amd cpu 99%係唔work 要regedit. 12/13intel cpu唔知

特別係notebook 原本50-60度max 開tubro就80-99之間  佢唔死你都死啦 長期咁樣乜嘢cpu都唔掂
我知道有人咁講 cpu90度係正常~.~
不過
如果呢部機係你成日用你會唔會錫住嚟用呢
你想佢快啲瓜柴呀定係想佢襟用啲
好似我部notebook咁樣 legion5pro amd版 打ps3從未超過50度
點樣打都安心啲呀 玩咗幾個中部機都係少少暖
就算轉片都係50-55之間

TOP

回覆 9# z80bb

Voltage offset
AMD PBO2可以遂粒Core較
同頻用少咗電 自然涼咗 又可以boost高啲

TOP

華碩 prime 系列,算唔算平價版?
z80bb 發表於 2023-5-6 21:38


恐怕唔算果個方向
反而供電似乎唔錯
夠膽死H610都打低一啲B660/Z690
https://www.tomshardware.com/reviews/h610-roundup-review/5

當然就算咁啱bios無得set
都仲可以好似樓上介紹咁響windows輕易set慢
要set快先難啫

TOP

Desktop 好多板可以鎖PL1 PL2果啲
用緊itx機仔
唔想風扇咁嘈,又唔想隻雞牛咁快壞
就係咁set低嚟用

又 ...
ckyuen2 發表於 2023-5-6 21:36


特別13代開始...你唔set佢PL1 PL2,由佢全自動無上限
玩同一樣game,fps相同情況下佢可以自動高多10幾度,自動超到盡一盡
但換返來效能係講緊1%...

PL1 125W,PL2 253W,但253W我只係比佢30秒
打機隨便都上70-80度,set完就降到60-70度

仲全自動,睇下AMD 7000系就知,自動超進取到連粒U都燒埋
再講13代就算壓到落65w都仲有12900k實力
我個人認為降壓既時代先正式開始,比起以前,今時今日降壓真係有實用價值...
如果憬砌ITX,溫度唔理想,降少少,性能無影響,但成部機涼左,真係完全唔同

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ching, 你講了我想帶出的重點
z80bb 發表於 2023-5-7 16:08

而家用電腦係要考智慧㗎
全程auto乜嘢都死
唔識tune機又係

點解咁多laptop咁多壞 就係咁解
識設定 同唔同識設定係兩個世界

TOP

https://youtu.be/Z0tNtMwYrGA
Apple CPU就唔會boost用多幾倍電

https://windowsreport.com/window ... um-processor-state/
將Maximum processor state較做99%再跑分
自己計吓個power efficiency

TOP