yangtz 當前離線
進階會員
TOP
yohoman0000 當前離線
qcmadness 當前離線
特級會員
Dcup 當前離線
AMD家用市場點解成日冇貨?產能唔夠的確係主因,但個主因背後係因為d 大客搶哂d貨,AMD呢幾年搶左intel幾多 ... yohoman0000 發表於 2022-6-28 18:54
crossfire0083 當前離線
kcthomlau 當前離線
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
jimking332 當前在線
中級會員
家用野都有商用客搶果下西黎 Dcup 發表於 2022-6-28 22:27
其實呢度有幾多係intel/AMD股東? 我估99.9%都唔係, 所以寒唔寒冬跟本唔關佢地事, 要關心既淨係邊間廠出到又 ... jimking332 發表於 2022-6-29 09:28