本帖最後由 yangtz 於 2022-6-28 10:39 編輯

PC寒冬 <---- I like it..

GPU 寒冬 快D 到  pls!...

TOP

AMD家用市場點解成日冇貨?產能唔夠的確係主因,但個主因背後係因為d 大客搶哂d貨,AMD呢幾年搶左intel幾多server side生意似乎真係冇咩人知咁,intel11代後似乎走錯路,努力提升ipc但唔理功耗,而家server side反而比AMD追過左,核心少耗電高效能弱全面比AMD屈緊機

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲唔all in INTC?

TOP

AMD家用市場點解成日冇貨?產能唔夠的確係主因,但個主因背後係因為d 大客搶哂d貨,AMD呢幾年搶左intel幾多 ...
yohoman0000 發表於 2022-6-28 18:54



    家用野都有商用客搶果下西黎

TOP

Amd生產主力在 server side

TOP

粉絲會想俾premium price?
寒冬咪好囉
又易買又炒唔起
粉唔粉都想寒冬啦
何況點解寒冬就係AMD桌面市場下滑?
INTEL寒冬會升咩?

呢D帖都幾7下

TOP

夠 Intel 個股價寒冬 ?
上年 $50 買入 依家 $37.8

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

其實呢度有幾多係intel/AMD股東? 我估99.9%都唔係, 所以寒唔寒冬跟本唔關佢地事, 要關心既淨係邊間廠出到又平又快既U就夠.

TOP

家用野都有商用客搶果下西黎
Dcup 發表於 2022-6-28 22:27

商用點會搶家用U,只係AMD接大量商用單搞到9成產能都用左去生產商用U,留比家用既好少

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實呢度有幾多係intel/AMD股東? 我估99.9%都唔係, 所以寒唔寒冬跟本唔關佢地事, 要關心既淨係邊間廠出到又 ...
jimking332 發表於 2022-6-29 09:28

最好2間開戰大家有又平又勁U用先係好事
因此我睇好i記進軍顯卡市場

via HKEPC Reader for Android

TOP