無知一問
12代memory可以行quad的嗎
NG 發表於 2021-9-23 00:40


DDR5 desktop ram 係 2 channels (32bits per channel) , intel 板用 2 條 dimm 就係 4 channels (32bits per channel)

TOP

12900跑分出來了,,,只係追到5900X.

TOP

唔知會唔會熱到可以煎蛋

TOP

12900跑分出來了,,,只係追到5900X.
樹下乘涼 發表於 2021-9-26 02:08

有冇圖?
你貼出來當掉西瓜找數字人出來

via HKEPC Reader for Android

TOP

有冇圖?
你貼出來當掉西瓜找數字人出來

via HKEPC Reader for Android
seeles 發表於 2021-9-26 13:07



    SiSoftware Sandra評測分數
https://www.expreview.com/80514.html

TOP

SiSoftware Sandra評測分數
樹下乘涼 發表於 2021-9-26 13:42


咁講
SiSoftware係MT測試

ST測試唔同既
可能ADL ST快Zen 3 50%呢

TOP

本帖最後由 kcthomlau 於 2021-9-26 14:07 編輯
SiSoftware Sandra評測分數
樹下乘涼 發表於 2021-9-26 13:42


部份多核性能連11900k都輸
如果真
INTEL吹水能力唔講得笑

核心調度問題無左AVX-512
未攪掂大小核調度問題就出街
要INTEL快入10/11代

TOP

部份多核性能連11900k都輸
如果真
INTEL吹水能力唔講得笑

核心調度問題無左AVX-512
未攪掂大小核調度問 ...
kcthomlau 發表於 2021-9-26 14:05


AVX-512個compute / heat density太高, 細core好難攪

TOP

AVX-512個compute / heat density太高, 細core好難攪
qcmadness 發表於 2021-9-26 06:08

早前呢度有位師兄講到冇AVX-512便什麼也不是,現在連i 記都没有了。

TOP

部份多核性能連11900k都輸
如果真
INTEL吹水能力唔講得笑

核心調度問題無左AVX-512
未攪掂大小核調度問 ...
kcthomlau 發表於 2021-9-26 14:05



    所以樓上話單線可能快50%我都唔知點回好了
8核+50%=12核..姐係咪又一樣連5950X都打唔過...不過數又唔係咁計.....
所以都係等全面評測(可能全面輸曬..因為仲有VCACHE版...)吧..

TOP