紅豆湯圓 當前離線
Banned
TOP
bei6266 當前離線
進階會員
gbaxp 當前離線
sandy 之後都冇咩點快過,換唔換跟本就多餘,再舊 d 既就睇你有點急用法 紅豆湯圓 發表於 2014-3-14 10:53
名劍 當前離線
riderkid 當前離線
Kei85 當前離線
中級會員
點解唔換新機既? via HKEPC Reader for Android gbaxp 發表於 2014-3-14 10:21
其實都好奇怪,點解我上網睇 compare, i7只係 double左945 一倍,照計差咁多代,應該唔止個 double嫁? vi ... gbaxp 發表於 2014-3-14 11:38
arshum 當前離線
其實依5-6年既機...用落其實無咩分別,,,, Kei85 發表於 2014-3-14 12:48
Lovecloud 當前離線