提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係d人點尹錢呀

TOP

sandy 之後都冇咩點快過,換唔換跟本就多餘,再舊 d 既就睇你有點急用法
紅豆湯圓 發表於 2014-3-14 10:53

我用amd phenom II x4 945

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實都好奇怪,點解我上網睇 compare, i7只係 double左945 一倍,照計差咁多代,應該唔止個 double嫁?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我就唔係等DDR4,係等Windows 9出先買新機........

TOP

但係好似Intel都已經放慢腳步, Amd就一早慢晒手腳.

TOP

點解唔換新機既?

via HKEPC Reader for Android
gbaxp 發表於 2014-3-14 10:21



我部機仲夠用.....跑象棋都都仲有13000 分

TOP

其實都好奇怪,點解我上網睇 compare, i7只係 double左945 一倍,照計差咁多代,應該唔止個 double嫁?

vi ...
gbaxp 發表於 2014-3-14 11:38



其實依5-6年既機...用落其實無咩分別,,,,

TOP

其實依5-6年既機...用落其實無咩分別,,,,
Kei85 發表於 2014-3-14 12:48


打機先會有大分別, 尤其係 FPS 果 d

TOP

出左一年先再考慮,到時幾十百樣野又更新又話快少少
睇定的先算, 樓主望下而家的RAM特別高階的仲係鬼甘貴
都未有耐消化晒

TOP