因為舊牛就死就死,上星期五都買左隻High Current Gamer520W,不過就考試又唔得閒裝 ...
ncmm 發表於 2013-12-19 10:56


我隻GPX600個FAN開始有“支支聲”,無定向REBOOT,開機要等一陣先見BIOS.
不過隻牛都好耐啦

TOP


借圖一用,睇落去以為係金

TOP

借圖一用,睇落去以為係金
SEED 發表於 2013-12-19 01:57 PM

嘩! 好眼力!

TOP

嘩! 好眼力!
lkl0120 發表於 2013-12-19 13:58



    其實係銅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我隻GPX600個FAN開始有“支支聲”,無定向REBOOT,開機要等一陣先見BIOS.
不過隻牛都好耐啦 ...
ncmm 發表於 2013-12-19 13:54


電容充放電慢左!

TOP

電容充放電慢左!
NTFD 發表於 2013-12-19 16:54



用左就黎5年啦~
都算係咁,搵日上2THEMAX到搞搞佢當後備牛用。
反正咁貴

TOP

用左就黎5年啦~
都算係咁,搵日上2THEMAX到搞搞佢當後備牛用。
反正咁貴 ...
ncmm 發表於 2013-12-19 16:59


5年仲有得搞?

TOP

5年仲有得搞?
NTFD 發表於 2013-12-19 17:04



    就黎5年姐,未夠5年

2THEMAX 隻GPX做5年保架

TOP

唔買大 watt 數D?  方便第日升級?

TOP