ncmm 當前離線
進階會員
因為舊牛就死就死,上星期五都買左隻High Current Gamer520W,不過就考試又唔得閒裝 ... ncmm 發表於 2013-12-19 10:56
TOP
SEED 當前離線
lkl0120 當前離線
Moderator
借圖一用,睇落去以為係金 SEED 發表於 2013-12-19 01:57 PM
嘩! 好眼力! lkl0120 發表於 2013-12-19 13:58
隨機人生 當前離線
Banned
NTFD 當前離線
中級會員
我隻GPX600個FAN開始有“支支聲”,無定向REBOOT,開機要等一陣先見BIOS. 不過隻牛都好耐啦 ... ncmm 發表於 2013-12-19 13:54
電容充放電慢左! NTFD 發表於 2013-12-19 16:54
用左就黎5年啦~ 都算係咁,搵日上2THEMAX到搞搞佢當後備牛用。 反正咁貴 ... ncmm 發表於 2013-12-19 16:59
5年仲有得搞? NTFD 發表於 2013-12-19 17:04
yick 當前離線