1.2KW 用唔用得著咁大

TOP

隻牛靚到呢

TOP

1200w金牛... 一定好貴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

成地口水了......

TOP

終於砌好喇


不過好似爭緊D咁.........

TOP

1.2KW 用唔用得著咁大
魂.忠仔 發表於 2013-11-12 00:05


當你行雙display既時候,1200w就差唔多喇

TOP

1200w金牛... 一定好貴
dclwa2301 發表於 2013-11-12 17:22


價錢?叫ok喇
當然有平過佢(CM)&貴過佢(Thermaltake)既火牛喇

TOP