860還要連板買~~
搵笨!
925唔知開唔開到4核呢?等緊C hing做白老鼠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-6 18:18 發表
860蚊粒呀,快手呀.


$ 860
真無陰功
不如買240仲抵

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又幫朋友買左兩粒

TOP

原帖由 primordia 於 2009-7-6 19:12 發表
其實點解ching 們會寧願用部機個穩定性冒險都要買依粒u 呢

想問有咩穩定性問題?

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-6 19:20 發表
又幫朋友買左兩粒

咩batch?

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-6 19:20 發表
又幫朋友買左兩粒


頭先睇到,買吾落手

TOP

comdex 有冇呀??

TOP

不過要連板買,好難決擇

TOP