原帖由 神的兒女 於 2009-4-18 18:43 發表

唔加RAM電壓可上到1800,可以講下QPI及CPU幾多電壓嗎?

係, 我買果時毎friend都係咁講(最初3gb係friend賣比我), 我都唔信, 但真係, 我估係塊版易超, 你set cpu和ram時脈, 佢就會盡量自動幫你達成該幅度, 本來想post個config出來, 點知唔記得而家用緊個女部腦, 開左everest先知, 自己都笑出來, 唯有貼番今朝超頻既想

20090418_a57c7c17999ffec41b82hOAEVeIkf6JV.jpg (184.74 KB)

20090418_a57c7c17999ffec41b82hOAEVeIkf6JV.jpg

TOP

等我而家開番部牙石先

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-4-18 18:50 發表

係, 我買果時毎friend都係咁講(最初3gb係friend賣比我), 我都唔信, 但真係, 我估係塊版易超, 你set cpu和ram時脈, 佢就會盡量自動幫你達成該幅度, 本來想post個config出來, 點知唔記得而家用緊個女部腦, 開左everest先知, 自己都笑出來, 唯有貼番今朝超頻既想


你個女都好乖,肯俾父母搞佢部機
i7 920 1.42Vcore超到上4.2Ghz是一粒好體質既好u

TOP

原帖由 神的兒女 於 2009-4-18 18:53 發表


你個女都好乖,肯俾父母搞佢部機
i7 920 1.42Vcore超到上4.2Ghz是一粒好體質既好u

佢讀緊大學, 一個星期返來一次, 佢主要都係玩MSN, 攪到我今日無得玩(共用一個MON和Mouse, keyboard)

IMG_6424.JPG (97.23 KB)

IMG_6424.JPG

TOP