chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
原帖由 神的兒女 於 2009-4-18 18:43 發表 唔加RAM電壓可上到1800,可以講下QPI及CPU幾多電壓嗎?
20090418_a57c7c17999ffec41b82hOAEVeIkf6JV.jpg (184.74 KB)
下載次數:0
2009-4-18 18:50
TOP
神的兒女 當前離線
初級會員
原帖由 chiushing01 於 2009-4-18 18:50 發表 係, 我買果時毎friend都係咁講(最初3gb係friend賣比我), 我都唔信, 但真係, 我估係塊版易超, 你set cpu和ram時脈, 佢就會盡量自動幫你達成該幅度, 本來想post個config出來, 點知唔記得而家用緊個女部腦, 開左everest先知, 自己都笑出來, 唯有貼番今朝超頻既想
原帖由 神的兒女 於 2009-4-18 18:53 發表 你個女都好乖,肯俾父母搞佢部機 i7 920 1.42Vcore超到上4.2Ghz是一粒好體質既好u
IMG_6424.JPG (97.23 KB)
2009-4-18 19:04