本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-5-1 00:07 編輯
DAC 顧名思義, 就係Digital-Analog Converter, 所以 usb audio interface 都係一個dac.
我而家係電腦直 ...
eel997 發表於 2022-4-30 23:43



    我想知詳細少少例如牌子同model, 玩左喇叭8年我真係無聽過interface 同dac 合一

其實正常黎講分工得好仔細
interface 以前係為左一d 無數碼input 嘅器材做轉換嘅, 例如某部DAC或以前叫CD機, 無usb input, 但你又唔想為左個usb 去換機, 咁就可以用個interface 去將data 經usb 轉去銅軸再去解碼, 某程度上唔係為左聲音處理而生
去到而家其實大部份dac 都會有usb, 咁其實所謂嘅數字介面就無左以前嘅用途, 發展出更專門嘅玩法 - 接時鐘
可以令到由電腦去dac 嘅data 更加精準, 更大程度還原最原本嘅訊號, 所以接左獨立鐘會最高程度地解決左電腦端出黎嘅底燥而令分析力明顯地加強

暫時聽你嘅講法應該係個數字介面有埋dac 功能, 個定位就同部份一體式AMP 有埋dac 一樣, 有個功能, 但預左只有用到, 我一路都講緊d 元件放埋一齊好多干擾, itx聲會差d 就係咁解, 音响世界部機愈多不同功能只會愈差, 由其係愈本嘅機你會發現佢將愈多功能炒埋一碟

你睇下金桑子入門機都4, 5萬仲要大大部只係得amp 功能

TOP

Kenny c hing 話佢「尋日」見到你的post,無話過你啲post係「尋日」出㗎喎,
係咪有咩理解錯咗? ...
eel997 發表於 2022-4-30 23:57



    其實真係唔使再理佢........
言談間你都知佢乜料啦...

TOP

口爽荷包笠,
咁你今日有無睇我Post點回佢丫?!  你盲架?
你夠話我無摸過喇叭啦, 如果我Post我家中的HiFi喇叭, 你係唔係同我道歉?

TOP

口爽荷包笠,
估唔到你金嗓子都識喎!  不過又點解會降格玩電腦DAC既?

TOP

口爽荷包笠,
咁你今日有無睇我Post點回佢丫?!  你盲架?
你夠話我無摸過喇叭啦, 如果我Post我家中的HiFi喇叭 ...
cyjoe_2000 發表於 2022-5-1 00:06


     係hifi友嘅世界其實得套喇叭唔叫做玩hifi 架....

    不過都無問題, 請在相片中手持一張手寫你hkepc id嘅紙仔做記認, 只要你套喇叭貴過5舊水我都馬上為話你無玩過音響就亂吹道歉, 希望你唔會走數
5分鐘可以完成嘅野你唔會等2日後搵間音響店影完先post掛, 期待你可以証實到自己唔係膠吹

anyway, 我係話你無玩過音响, 唔係話你無摸過喇叭
你真係好鐘意自己作d 野出黎當係人地講過, 認真, 真係睇睇醫生好d, 你哩d 可能係情緒病嘅先兆

TOP

我開出的規則好簡單,
1)你、我各岀500元比樓主買新火牛(高W), 合共1000元
2)你、我都唔可以上樓主屋, 以免干涉/干預/壓力過程比樓主測試!
3)樓主自主判斷新高W數牛, 打機仲有沒有影响喇叭出高頻電流聲, 還是跟舊牛一樣打機無問題!
4)樓主在此帖公開結果!

P.S.  一切以公平公正作原則, kennyleungk輸嬴不額外付出$或道歉!

TOP

係hifi友嘅世界其實得套喇叭唔叫做玩hifi 架....

    不過都無問題, 請在相片中手持一張手寫你hkep ...
kennyleunghk 發表於 2022-5-1 00:17


你咪走開!

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2022-5-1 00:28 編輯
地盒主要係隔絕環境對過機線嘅干擾
我個前同事有玩緊DIY, 佢用唔知乜鬼水晶石.......整一個地盒成本萬幾 ...
kennyleunghk 發表於 2022-4-30 23:43

而家有平啲玩地盒嘅選擇,我畀嗰幾條Link都係2000至3000蚊左右買到地盒同Y型叉之類嘅線去駁啲音訊裝置嘅接地位,平有平玩貴有貴玩。

我玩緊嗰Sound Blaster K3+外置音效盒(卡)係用USB攞埋電都有埋接地位可以駁地盒,嗰音效盒(卡)本身係平民級混音處理器兼錄音介面嘅定位(貪佢有多種即時Reverb效果又易調校),要玩地盒我就緊係唔會搵貴過5000蚊嘅選擇,起碼5000蚊可以買到兩個地盒一個畀音效盒另一個畀機箱。

TOP

係hifi友嘅世界其實得套喇叭唔叫做玩hifi 架....

    不過都無問題, 請在相片中手持一張手寫你hkep ...
kennyleunghk 發表於 2022-5-1 00:17


IMG_4864.JPG
IMG_4865.JPG
IMG_4866.JPG

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-5-1 00:29 編輯
我開出的規則好簡單,
1)你、我各岀500元比樓主買新火牛(高W), 合共1000元
2)你、我都唔可以上樓主屋, 以免 ...
cyjoe_2000 發表於 2022-5-1 00:17



    ok 無問題, 幾時可以出黎同樓主交收錢
少少錢當交個朋友我真係好樂意, 當使5百吹左咁耐水又ok

我逢星期一到五 7pm後ok, 星期六日紅日咩時間都ok 我就大家

請你pm樓主約時間, 如果樓主唔願意出席嘅話我地另外約哩d師兄將500蚊捐俾慈善機構囉
為左答謝你無笠水嘅我加碼捐到一千又點話, 大家見住我不停讓步讓到無得再讓你唔係仲會得個嘴炮回應掛

我又真係無野怕, 淨係怕你好似你過往嘅hkepc post一樣除左潑婦罵街無樣係做到出黎

有無師兄想一齊做善事, 如果樓主唔想出席挑戰嘅話我地一齊將錢扣俾慈禧善機構
做見証嘅師兄唔使出錢的, 見証我地無笠水就ok

TOP