邊間? 中央田?

t30唔係唔想用, North 個前面fan位只夠裝28mm厚fan,t30 太厚會貼網磨到
...
rfdingo 發表於 2023-3-7 11:00


我旺角返工,在jumbo 訂算了,如風扇限25mm厚GT 2150 夠做

TOP

我旺角返工,在jumbo 訂算了,如風扇限25mm厚GT 2150 夠做
arfatt 發表於 2023-3-7 12:15



    咁跟隊算, thx

TOP

慢慢等7950x3d 跌價5000左右先入手

TOP

慢慢等7950x3d 跌價5000左右先入手
sands 發表於 2023-3-7 12:45


我打機L超過8核無乜用,訂7800x3d 預佢3999hkd內,最怕舖現貨又要跟主板買。

TOP

我打機L超過8核無乜用,訂7800x3d 預佢3999hkd內,最怕舖現貨又要跟主板買。 ...
arfatt 發表於 2023-3-7 13:12

我要整片麻

TOP

慢慢等7950x3d 跌價5000左右先入手
sands 發表於 2023-3-7 12:45



    我都有諗過
不過77x都未拉過半就算

留d 差價黎睇其他玩具

TOP

我要整片麻
sands 發表於 2023-3-7 13:24

工作需要整片同打機用就7950x3d 同13900k 二選一。

TOP

我都有諗過
不過77x都未拉過半就算

留d 差價黎睇其他玩具
rfdingo 發表於 2023-3-7 13:33

我地打機L留錢下次升rtx 5080/5090好過

TOP

本帖最後由 sands 於 2023-3-7 14:38 編輯
工作需要整片同打機用就7950x3d 同13900k 二選一。
arfatt 發表於 2023-3-7 13:36



13900k我等下代好過,打機提升唔算好巨大,同上代比

TOP

工作需要整片同打機用就7950x3d 同13900k 二選一。
arfatt 發表於 2023-3-7 13:36


整片應該買 7950x 而唔係 7950x3d...

TOP