自從買左佢張670oc,不時咁"顯示器驅動程式停止回應"上左2次聯強都打回頭…
激氣自己換過張inno780,冇晒問題!從此blacklist技嘉所有產品...

TOP

技嘉啲嘢真係靠唔住!

TOP

其實討論咁多無用,覺得有問題就去消委會投訴先算。

TOP

我會選擇.....
幫佢落鋪頭傾傾先(始終鋪頭都只係散貨, 分咩rev責任唔係佢地身上)
當然, 會keep紀錄
有咩問題會再搵第三方機構協助處理....

但係,
呢度既然係電腦論壇
點解會有人一句劈落黎有問題就去消委?
呢度唔俾講唔俾討論? 定係佢主場? 我真係睇唔透

TOP

其實討論咁多無用,覺得有問題就去消委會投訴先算。
ocake99 發表於 2014-12-5 09:27


多的討論令大家知道,我自已都用緊H81M-S2PH,佢rev2同rev2.1都係少左的野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢度既然係電腦論壇
點解會有人一句劈落黎有問題就去消委?
呢度唔俾講唔俾討論? 定係佢主場? 我真係睇唔透
~你好嗎~ 發表於 2014-12-5 09:45


係呢度討論話唔定比去消委會投訴功效更大

TOP

回覆  andychan753


   


臺灣對GB B85一早有嘈佢
ellis 發表於 2014-12-4 12:51


嘩!! 原來咁多model都係咁??
點解海關唔做嘢? 豈有此理??
我呢個禮拜六日就去返去吵

TOP

係呢度討論話唔定比去消委會投訴功效更大
peterma 發表於 2014-12-5 15:07


我已經同消委會備咗案, 不過佢地仲未覆...

TOP

"* 以上產品之規格、圖片及其他資訊僅供參考,如與實際產品有任何不相符之處,應以實際產品為準。技嘉科技保留在任何時間做出修改之權利。對任何因使用上述資料而引致之損失,技嘉科技概不承擔任何責任。"

呢句真係包底句

TOP