Pc168i 當前離線
中級會員
TOP
狂蜂一號 當前離線
ocake99 當前離線
~你好嗎~ 當前離線
chungkay 當前離線
進階會員
其實討論咁多無用,覺得有問題就去消委會投訴先算。 ocake99 發表於 2014-12-5 09:27
to_chan 當前離線
Banned
peterma 當前離線
呢度既然係電腦論壇 點解會有人一句劈落黎有問題就去消委? 呢度唔俾講唔俾討論? 定係佢主場? 我真係睇唔透 ~你好嗎~ 發表於 2014-12-5 09:45
andychan753 當前離線
初級會員
回覆 andychan753 臺灣對GB B85一早有嘈佢 ellis 發表於 2014-12-4 12:51
係呢度討論話唔定比去消委會投訴功效更大 peterma 發表於 2014-12-5 15:07
Evangeline 當前離線