幾百蚊國產 DAC 新機又可以用返,又可以留返隻牛。又無電流聲當升級音效囉,唔係點?日日 dd 聲點攪 ...
Mickey616 發表於 2022-4-27 02:51



    正常人嘅解決方法
點都好過斬腳避沙蟲, 最有趣係唔肯定邊隻牛一定無電流聲嘅情況下叫人換火牛, 一定解決到電流聲嘅方案又唔俾

TOP

正常人嘅解決方法
點都好過斬腳避沙蟲, 最有趣係唔肯定邊隻牛一定無電流聲嘅情況下叫人換火牛, 一 ...
kennyleunghk 發表於 2022-4-27 08:18


等緊你回覆資助方案!
你唔係真係口爽何包笠丫.
原來乜資助$1000出黎係講下咋!?
一早睇死你吹"牛"啦!

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-27 14:55 編輯

唉, 你都幾有趣, 問你問題唔答, 問你邊隻無電流聲你又答唔出
俾晒方案你就反方案, 一堆廢話
你咁肯定係火牛問題都要笠水?我俾錢你賺喎
講到搵埋d會員一齊出黎驗證啦喎, 你都要原地轉
我講左咁耐你都未有行動, 你肯約人未啫, 你答到點隻火牛一定無電流聲未啫? 不停視線轉移想點呢?
男人老狗, 唔好咁啦, 真係好肉酸

最後嘅最後,約埋d網友出黎揀火牛啦, 你俾完錢隻火牛無電流聲嘅我埋單再另送一千俾你, 我唔介意由見証人先keep d錢, 有電流聲嘅你自己食左火牛好合理呀, 你講到咁實係隻火牛嘅問題

亂建議人又唔想負責嘅心態真係正, 除左抽水就只有轉移話題, 真係好令人失望

TOP

講黎講去, 原來又係吹"牛"呀!
什麼資助$1000蚊, 原來係咁...  唔該下次唔好咁大聲講資助啦!  
騙子我遇得多, 有些騙子我甚至出庭做證人指証到佢入罪!  

等我踢爆你所講的資助方案, 根本就是騙人!
錢又唔出, 又唔出力, 但就叫對家出錢出力, 買完仲要滙報結果比你!?
仲口口聲聲講"資助"?!
踢爆你根本一開始就無認真打算出錢所謂資助,
等人滙報比你結果, 就側側膊話唔符合自己標準, 跟手自己走去買同樣新的火比自己!
呢d縮骨靚仔, 見得多啦!  直接講咪係騙子一名!

TOP

正常人嘅解決方法
點都好過斬腳避沙蟲, 最有趣係唔肯定邊隻牛一定無電流聲嘅情況下叫人換火牛, 一 ...
kennyleunghk 發表於 2022-4-27 08:18


講得好丫!  斬腳避沙蟲, 咪係你囉!  問題治標唔治本!
樓主講明3年換一次火牛, 次次都無事, 唯一今次換牛才出事!  我估你有睇樓主大致描述!

今次出事火牛就算開50%左右loading, 就已算有高頻電流聲!
的確不尋常!  換另一款正常的牛就可解決問題!

我的方案: 二手放走隻牛(蝕$200都好)
                  買隻新牛, 等於用$200解決整件事!

他的方案: 買隻平的dac
                  新平的dac > $200, 等用多於$200以上去解決事件.
                  (但有問題的牛仲留在身邊!!)

TOP

唉, 質素竟然差成咁, 除左打嘴炮無樣識
除左轉移重心仲有乜敢, 邀請左你咁耐都未敢行動

你有心約人出黎先再覆啦好唔好, 搵埋見証人你都可以笠水成咁.....見証人攞住錢, 你啱即刻由見証人俾錢你都唔敢應戰, shame on you

咁啦, 我再讓一步, 你揀火牛嘅錢我先出埋
照舊解決到電流聲我一千元付上,解決唔到你俾火牛錢囉
你唔係驚要俾錢掛? 你咁肯定係火牛問題

TOP

唉, 質素竟然差成咁, 除左打嘴炮無樣識
除左轉移重心仲有乜敢, 邀請左你咁耐都未敢行動

你有心約人出黎 ...
kennyleunghk 發表於 2022-4-27 20:07


係咪解決到樓主的問題, 就當解決了問題!?
樓主打機聽唔到喇叭高頻電流聲就完成!
如果解決唔到樓主的打機高頻電聲, 我意願賠上500元!  新火牛歸樓主, 好唔好!

TOP

其實近年都好多砌SFX打機,奇怪又冇人討論咁既問題

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-27 21:37 編輯
係咪解決到樓主的問題, 就當解決了問題!?
樓主打機聽唔到喇叭高頻電流聲就完成!
如果解決唔到樓主的打機 ...
cyjoe_2000 發表於 2022-4-27 20:29



    當然無問題啦, 樓主已經講得好清楚, 打機0音量都有電流聲
輸左嘅火牛錢你出, 你鐘意歸邊個你話事啦
anyway, 你唔會覺得講左咁耐出左事唔想出火牛錢淨係想出500咋下話, 樓主換隻牛差價隨時都唔只啦, 真係咁負唔起責任? 我輸嘅蝕2千up喎, 你仲未夠滿意?

我錯嘅火牛錢我出不突止, 另有一千大元向你賠罪, 再EPC出post 當眾道歉,  當係我大口氣嘅教訓囉

我出埋規則大家睇下夠唔夠公平公正:
1. 先聽一次電流聲(樓主家或我家)
2. 出黃金由你指定火牛, 我出錢買, 一千五百蚊內大家意下如何
3. 回樓主/ 我家中換上火牛聽係咪無電流聲, 請放心我有錄音設備
    3.1. 電腦音量輸出100%, 經3.5mm 出主動喇叭

如見証人/樓主同意無電流聲: 火牛馬上歸樓主, 我另賠一千元俾你(我損失火牛錢, + 賠你嘅一千蚊)
如見証人/樓主認為依然有電流聲: 火牛錢你俾返我, 火牛歸你(你無損失)

如果樓主唔願意參與, 見証人大家討論下點搵先公平公正囉
我讓左n次步架啦

TOP

我先行動, 已pm樓主

Screenshot 2022-04-27 214246.jpg (30.47 KB)

Screenshot 2022-04-27 214246.jpg

TOP