本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-4-27 21:37 編輯
係咪解決到樓主的問題, 就當解決了問題!?
樓主打機聽唔到喇叭高頻電流聲就完成!
如果解決唔到樓主的打機 ...
cyjoe_2000 發表於 2022-4-27 20:29 
當然無問題啦, 樓主已經講得好清楚, 打機0音量都有電流聲
輸左嘅火牛錢你出, 你鐘意歸邊個你話事啦
anyway, 你唔會覺得講左咁耐出左事唔想出火牛錢淨係想出500咋下話, 樓主換隻牛差價隨時都唔只啦, 真係咁負唔起責任? 我輸嘅蝕2千up喎, 你仲未夠滿意?
我錯嘅火牛錢我出不突止, 另有一千大元向你賠罪, 再EPC出post 當眾道歉, 當係我大口氣嘅教訓囉
我出埋規則大家睇下夠唔夠公平公正:
1. 先聽一次電流聲(樓主家或我家)
2. 出黃金由你指定火牛, 我出錢買, 一千五百蚊內大家意下如何
3. 回樓主/ 我家中換上火牛聽係咪無電流聲, 請放心我有錄音設備
3.1. 電腦音量輸出100%, 經3.5mm 出主動喇叭
如見証人/樓主同意無電流聲: 火牛馬上歸樓主, 我另賠一千元俾你(我損失火牛錢, + 賠你嘅一千蚊)
如見証人/樓主認為依然有電流聲: 火牛錢你俾返我, 火牛歸你(你無損失)
如果樓主唔願意參與, 見証人大家討論下點搵先公平公正囉
我讓左n次步架啦 |