回覆 110# Evangeline


例子: corsair 唔同revision = 唔同ram chip brand

TOP

你買塊板廠商包你每個已註明的功能及支援已列出CPU,但最最最大問題係唔包你超頻,唔見咗相電講到好似血海深仇,佢個spec有冇講明係幾多相電?如果你話佢同spec唔同你咪去消委會告Q佢囉,為拗而拗

TOP

回覆  arthur8523
你地回post都睇清楚d呀! 我係回覆緊Botti, 話佢嘅第3點(舖頭九成九唔知)係唔多可能嘅
因 ...
q_p 發表於 2014-12-4 22:30



    我話既唔係你 我係指係哩個post突然走出黎擁護店鋪果班人

TOP

換個角度諗, 其實係cost-optimization, cut 左D多餘零件, 少D noise, 板都耐用D, 可能咁會舒服D

其他版子, ...
Evangeline 發表於 2014-12-4 22:30


原來底板上面冇咁尐電容係為左消費者好

TOP

但最最最大問題係唔包你超頻,唔見咗相電講到好似血海深仇
a2940u2w 發表於 4/12/2014 10:38 PM

以前giga 775底版出新revision 係會提升超頻支援, eg.FSB 1333->1600, Ram DDR2 800->1066
對比之下唔怪得樓主甘慶

TOP

Check the motherboard before you get home.
Sort it.
HappyFred 發表於 2014-12-4 21:55

係comdex大庭廣眾咁拆塊板出黎驗屍其實都幾 7

TOP

回覆 116# danny9428


    回到家先貨不對辦仲SEVEN.

TOP

換個角度諗, 其實係cost-optimization, cut 左D多餘零件, 少D noise, 板都耐用D, 可能咁會舒服D

其他版子, ...
Evangeline 發表於 2014-12-4 22:30


其實cut走多一相,唔係唔得既,間間廠都有3相H81,CPU support一樣"寫"用到4770既
但係唔忿氣係比4相design既價錢,買到3相revision姐
不過你話cut走"多餘"零件,其實塊板上面無野會係"多餘"的,就算"多餘"都係design故意既redundant backup,都有佢自己既用途既

TOP

騙徒既手法真係層出不窮,咁樣偷料都有
CerveloK 發表於 2014-12-3 13:10



    同意! 技姦最鍾意成日轉 version , 所以自 P55 chips 年代,巳謝絕技姦任何產品進入我家

TOP

本帖最後由 ~你好嗎~ 於 2014-12-5 09:41 編輯

問左個朋友拎相。。。。
除左恭喜佢都認諗唔到講乜。。

全相(圈左係同分別地方)
Rev 1.1


佢買o既.......Rev 3.0


近鏡(cpu位都有cut)


Cut左d乜,一對就見晒。。。



最抵死係幫佢睇返買機個網。。係Rev 1.1 o既圖。。。


怕且。。我都要幫佢走轉去鋪頭針針佢。。。

TOP