rev2同rev3都叫做隔離左個蟹聲, 如果無rev2, 只係rev1同3比, 條氣都可能順D
但點都係取巧啦 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-12-4 18:17



    掛羊頭賣狗肉呢d做法牙石d平板都見唔少啦,分別在於人地光明正大咁show出來一塊Cheap野,信佢個朵就買啦,而Giga就係陰d陰d cut到塊板Cheap晒,依然信佢個朵就買啦。樓主一開波如果對Giga冇情意結啊,佢都唔會俾錢啦。不過話分兩頭,唔超冇乜事既,之前我塊牙石 300蚊既板(m4n68T-M),到宜家仲老老實實係屋企度俾老豆用緊來打麻雀,電腦d野,手神好,點都玩唔死既。

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2014-12-4 20:08 編輯

回覆 99# danny9428

8系都奶過野

TOP

Haswell轉左用FIVR後好多廠都唔似以前咁一味堆料, 好多socket周圍都空nel nel

講左咁耐樓主粒U究竟OC到幾多? 如果都係4.5左右有乜好嘈

TOP

回覆 91# Botti
底板角落頭有寫revision, 無藉口唔知
rev.jpg

TOP

回覆  Botti
底板角落頭有寫revision, 無藉口唔知
q_p 發表於 2014-12-4 21:42


間間舖都無特別寫REV,連Synnex自己個網站都無,所有香港雜誌評測都無寫REV
買板要講埋revision睇怕係買開技嘉板既人既特殊技能了...
買咗返來緊睇到有分REV啦,但宜家個問題係,Giga/Synnex/鋪頭,有無故意掩飾唔同REV其實layout/用料/甚至功能都會有唔同?

TOP

Check the motherboard before you get home.
Sort it.

TOP

回覆 105# Advanced Ivan
其實我係話,鋪頭點都會開盒check下貨掛,仲有幫人即場砌, 所以無藉口唔知revision.
至於誤導消費者, 呢層肯定係. 無奸不成商.

TOP

回覆  Botti
底板角落頭有寫revision, 無藉口唔知
q_p 發表於 2014-12-4 21:42



    睇黎哩個post有唔少腦場sales入左黎,搵藉口幫自己開脫

TOP

回覆 108# arthur8523
你地回post都睇清楚d呀! 我係回覆緊Botti, 話佢嘅第3點(舖頭九成九唔知)係唔多可能嘅
因爲會開盒check貨+幫人即場砌機, 甘所以好可能存心誤導消費者.
話我係sale士

TOP

換個角度諗, 其實係cost-optimization, cut 左D多餘零件, 少D noise, 板都耐用D, 可能咁會舒服D

其他版子, 大改都會分個model 出來, 而舊左就直接fade out, 都唔會咁賤改個revision 而家用返舊model, 以前C2D年代就好大大字寫個revision, 而家就縮埋

其實唔止板, ram 都係有分revision, 隨時明明買左同牌子同model 都行唔到dual channel

真係防不勝防~

TOP