5800X3D LTT 加架  

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-10-2 17:02


Intel 官方原版有條線但冇 Bar

TOP

香港d代理就算把啦
呢1-2年, 由某幾個大代理的回覆, 就知道佢地當你水魚, 買水貨都無咁嬲 ...
qcmadness 發表於 2022-10-2 04:50 PM

香港代理不濟係一回事, 但停產係另一回事
我上面貼條link係指台灣嗰邊都係咁, 究竟你有冇睇清楚呢?

TOP

香港代理不濟係一回事, 但停產係另一回事
我上面貼條link係指台灣嗰邊都係咁, 究竟你有冇睇清楚呢? ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 17:23


我有睇

TOP

5800X3D LTT 加架  

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-10-2 17:02


唔係,LTT係加左條BAR落去
本身INTEL 只係加條紅線,我覺得連AMD自己都唔提,INTEL何必自己加落去

TOP

數字兄又深潛

TOP

其實AMD出粒5900X3D可能好過出ZEN4

TOP

數字兄又深潛
yick 發表於 2022-10-2 20:34



    係囉,次次都咁,可唔可以ban左佢

TOP

上年已經有人講R5 3600停產


最近我見呢度有ching反映, 又係拎粒R5 3600上代理換貨
代理表示粒U已經停產 ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 16:47



    停左,然後出Zen3核嘅AF版
https://z-upload.facebook.com/hkepc/posts/10158982668708946

TOP

停左,然後出Zen3核嘅AF版
roytam1 發表於 2022-10-2 11:36 PM

有評論話可能係虛假/錯誤
https://forums.tomshardware.com/ ... nian-store.3779523/

TOP

嘈咩,撈埋個 Amtel 啊笨

邊個贏邊個輸洗咩拗,風水輪流轉,一家獨大永無進步兼要貴,各有勝負做user既咪跟自己喜好同銀紙決定買邊套咪幾好

P3P4年代要快就I,要平就A,有選擇有咩? 只要唔係輸到要收檔,一時勝負有咩好拗,今日可以贏曬,下個月又有新野出唔通就代表輸曬?

BTW, 4000左右會打下機(唔洗最高標準,有老花了),做下文書用咩好

TOP