kazenorin 當前離線
私はわたし:P
特級會員
5800X3D LTT 加架 via HKEPC Reader for Android E 發表於 2022-10-2 17:02
TOP
JIMillim 當前離線
進階會員
香港d代理就算把啦 呢1-2年, 由某幾個大代理的回覆, 就知道佢地當你水魚, 買水貨都無咁嬲 ... qcmadness 發表於 2022-10-2 04:50 PM
qcmadness 當前離線
香港代理不濟係一回事, 但停產係另一回事 我上面貼條link係指台灣嗰邊都係咁, 究竟你有冇睇清楚呢? ... JIMillim 發表於 2022-10-2 17:23
s84292 當前離線
yick 當前離線
kcthomlau 當前離線
roytam1 當前離線
數字兄又深潛 yick 發表於 2022-10-2 20:34
上年已經有人講R5 3600停產 最近我見呢度有ching反映, 又係拎粒R5 3600上代理換貨 代理表示粒U已經停產 ... JIMillim 發表於 2022-10-2 16:47
停左,然後出Zen3核嘅AF版 roytam1 發表於 2022-10-2 11:36 PM
222Z 當前離線
中級會員