The L5639 is dropping price.  What's a good reason to keep stock ?
Crash9898 發表於 2013-10-2 17:21



    怕好似5420咁比人炒起返瓜

不過5639..唔似5420咁..D版周街都係

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買番來未必低電上到200外頻,所以買多幾粒博,買多幾粒仲可平少少,費事中雷

(由 HKEPC Android 手機版  ...
541023 發表於 2013-10-2 17:47



    你D馬拉貨有沒鵰先

最少 1.2 上200

E家諗緊試唔試下哥斯拉..

馬拉貨幫朋友入左粒..又中雷

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有三粒5639,有粒1.18上200穩,有粒1.22上200,最後果粒行190,1.15上200幾多電都炒

(由 HKEPC Android  ...
541023 發表於 2013-10-2 18:14



    1.18粒有沒試上4GHZ

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

要222外頻先上到4G,玩野呀,電死都未上到

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
541023 發表於 2013-10-2 18:28



    5639 上200MHZ 算係基本

TB有賣包超4GHZ 版

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

包超無話包電,同埋要連板買

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
541023 發表於 2013-10-2 19:36



    唔過1.35 超到4.5都沒問題

縮左咪算LOR...大量貨

TOP