一粒U都可以炒成咁!真係呢三、五年黎小見!

TOP

原帖由 tzbut 於 2009-7-7 14:54 發表
Just take a look, the latest price is HK$990!!


有無痴得咁交關呀

我粒 550 二手都係諗住放 $900 之嘛

TOP

原帖由 艇王 於 2009-7-7 15:11 發表


有無痴得咁交關呀

我粒 550 二手都係諗住放 $900 之嘛


好主意!
咁依家穩開 X4 果 D 咪好值錢?!

TOP

$980 one hour ago

TOP

回覆 92# 的帖子

嘩..........我有幾粒喎...........

不過玩完都係放返$835的.

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-7 15:16 發表
嘩..........我有幾粒喎...........

不過玩完都係放返$835的.


CHing 好好人喎
話晒我地手頭果 D 都穩開 X4

TOP

正都真係 所以剩係響佢度買U買板,其他都唔係佢度買
順手分享埋config
AMD PII X2 550BE $880
ASROCK A790GXH/128MB $710

Corsair XMS2 DDR2 800 4GB*2 $350*2
WD 6401AALS Cav Black $499
Corsair VX550 550W $598
以上三樣有7蚊discount

CollerMaster RC-600 $400
Sapphire 4830 512MB 800SP*2 $1100
DVDRW 未買,等埋pioneer 218系
Mon都未買,無手囉+要落場慢慢比較

TOP

o岩o岩上網 check 正刀
$980
搶喇喂~

TOP

原帖由 Bozz 於 2009-7-7 15:18 發表


CHing 好好人喎
話晒我地手頭果 D 都穩開 X4


我之前都放左粒收人$835咋.....

大家有得玩咪幾好

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-7 15:29 發表


我之前都放左粒收人$835咋.....

大家有得玩咪幾好


依家個市咁好
我都諗住放o左, 玩住 240 先算了

TOP