回覆  YES_MAN


當鎖匙扣賣?唔值錢賣來做咩
肉腳王 發表於 2014-4-16 21:26


用來修壞板
下下落好U
好U好容易陪葬

TOP

回覆 51# YES_MAN


唔明, 不過呢入左呢粒野我連bios 都入唔到....我諗連修壞板都無用

TOP