CPU如果係散裝就冇保過喔 同埋唔明點解你講技嘉底板有冇保養冇分別 麻煩曬 ...
pl876 發表於 2024-10-10 15:59 
cpu 因為13,14th問題, tray版盒板咩版intel都被迫要保養
gigabyte 聯強最近先爆大鑊,無論epc Facebook同連登都有報道,你可以搵一搵
btw 而家呢兩樣嘢都正常操作, 喺塊底板唔知因為Z 690 chipset關係定係因為gigabyte 嘅關係,唔算好超得,條ram據聞可以7200穩定運行, 而呢套嘢只係行緊mb xmp 6400, 我諗7200要16single rank×2, 又或者華碩/MSI high end 嘅Z 790先OK |