3100 bid

TOP

可否奧運站交收

TOP

可否奧運站交收
pl876 發表於 2024-10-9 17:38



   

TOP

3110 bid

TOP

D硬件仲有冇行保, 主要是CPU及底板,謝謝

TOP

D硬件仲有冇行保, 主要是CPU及底板,謝謝
pl876 發表於 2024-10-10 13:26



    14日私人保養, CPU intel唔會夠膽唔保你, 底板gigabyte 有保同冇保基本冇分別

TOP

CPU如果係散裝就冇保過喔 同埋唔明點解你講技嘉底板有冇保養冇分別 麻煩曬

TOP

CPU如果係散裝就冇保過喔 同埋唔明點解你講技嘉底板有冇保養冇分別 麻煩曬 ...
pl876 發表於 2024-10-10 15:59



    cpu 因為13,14th問題, tray版盒板咩版intel都被迫要保養
gigabyte 聯強最近先爆大鑊,無論epc Facebook同連登都有報道,你可以搵一搵
btw 而家呢兩樣嘢都正常操作, 喺塊底板唔知因為Z 690 chipset關係定係因為gigabyte 嘅關係,唔算好超得,條ram據聞可以7200穩定運行, 而呢套嘢只係行緊mb xmp 6400, 我諗7200要16single rank×2, 又或者華碩/MSI high end 嘅Z 790先OK

TOP

update info: HCP 1000W Platinum, 有盒,線材應該幾齊
x73 > z73, 不過正如一開始所講,佢冇燈嘅, 成部機着機嘅時候係完全冇燈嘅,係BIOS嘅時候會有紅色燈着一陣,但係我check過塊底板係support RGB燈帶嘅
對光害有信仰嘅請留意

TOP

cpu 因為13,14th問題, tray版盒板咩版intel都被迫要保養
gigabyte 聯強最近先爆大鑊,無論epc Face ...
benn 發表於 2024-10-10 17:27



    我唔打機 淨係升級買嚟剪下片同埋執下相 所以超唔超到頻對我唔重要 最緊要係穩定

TOP