提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

ching, 有沒有 睇 HKEPC 中的 Android Phone 版 呢?
juicy 發表於 2012-8-16 23:58



    ching, 趁 未完全 改為 "建達" 保養前, 找借口 上 MOTO 度 換電先.
(我都用緊 RAZA, 純粹 善意提議!)

TOP

FYI, 唔係想壓價.
CMHK 免加約 全新賣緊$2580
mnop492 發表於 2012-8-17 00:07


If u can buy at CMHK...u can go...FYI....no stock anymore

TOP

ching, 趁 未完全 改為 "建達" 保養前, 找借口 上 MOTO 度 換電先.
(我都用緊 RAZA, 純粹 善意提議! ...
juicy 發表於 2012-8-17 00:17


換電? used 3 months ja lor

TOP

換電? used 3 months ja lor
samkwong 發表於 2012-8-17 09:52


我個 部 5個月 都 上去 換.
內設電, 換左電 安心d.

moto 原本 電池 只保 半年, 現時 保一年.
死口 話 d 電 去得好快, 迫 CS 幫你 換電先.
換左電後, 記得 留單, 第2日 出2手 都可以 比 買家 睇.

TOP

If u can buy at CMHK...u can go...FYI....no stock anymore
samkwong 發表於 2012-8-17 09:51



   未必一定 無貨, 不過 一定唔多.
連 peopl 自家 網站 都已經 無 moto d 機了.

TOP

13.貨品價錢乃賣家個人決定,嚴禁壓價及妨礙他人買賣的回應.

TOP

ching, 趁 未完全 改為 "建達" 保養前, 找借口 上 MOTO 度 換電先.
(我都用緊 RAZA, 純粹 善意提議! ...
juicy 發表於 2012-8-17 00:17


建達?
用保養唔係而家做開o個間咩?

TOP

建達?
用保養唔係而家做開o個間咩?
NeTZoO 發表於 2012-8-18 17:07



    SORRY.
我打錯左. 唔係 建達 係 聯強 才對.
轉手 比 聯強 後, 估計 REPAIR 會轉返 大陸上面做........ 成本問題吧.
到時............ 不計 qc 問題, 時間 都會長左.
聯強只負責 收貨同派貨 就可以 好方便!

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2012-8-18 18:30 編輯
SORRY.
我打錯左. 唔係 建達 係 聯強 才對.
轉手 比 聯強 後, 估計 REPAIR 會轉返 大陸上面做..... ...
juicy 發表於 2012-8-18 17:45



而家做開o個間既係另一代理TSN既子母公司.

另一個問題點解d維修(大陸直程有廠啦),咁耐以黎都香港自己做番係因為大陸通關問題,
邊間公司做都係好難send番上大陸,唔理好件定壞件出入都當一件打稅,
咁樣send番入國內維修一出一入當2程!

TOP