原帖由 riceking 於 5-11-2008 23:30 發表

一本半本都冇5mm厚用得你幾多位, 藉口啦~
Rice




我隻Fruits Basket 特典OST2 都有兩隻, 算係我幾自豪既收藏
當時買FB DVD 應募一隻
之後係Yahoo JP 再bid 多一隻
有愛就自然有解決方法

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:35 編輯 ]

TOP

原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:33 發表



我隻Fruits Basket 特典OST2 都有兩隻
當時買FB DVD 應募一隻
之後係Yahoo JP 再bid 多一隻
有愛就自然有解決方法


咪係

有錢買BD又唔去應募個Postcard Binder擺明是愛不足

Rice

TOP

原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:33 發表




我隻Fruits Basket 特典OST2 都有兩隻
當時買FB DVD 應募一隻
之後係Yahoo JP 再bid 多一隻
有愛就自然有解決方法


對air有愛就買blu ray box 吧

TOP

原帖由 riceking 於 2008-11-5 23:35 發表


咪係

有錢買BD又唔去應募個Postcard Binder擺明是愛不足

Rice


咁有愛就唔會連國歌都唔知點解吧

TOP

原帖由 rorimoe 於 5-11-2008 23:35 發表

對air有愛就買blu ray box 吧


要買完全唔係問題,又唔係貴 (同DVD 比,BD 係超平)
只係當時BD 同HD-DVD 之爭, 想睇定D 先決定

TOP

原帖由 rorimoe 於 2008-11-5 23:37 發表

咁有愛就唔會連國歌都唔知點解吧


而家國歌個出處根本無從稽考, 唔好玩啦

Rice

TOP

原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:37 發表


要買完全唔係問題,又唔係貴 (同DVD 比,BD 係超平)
只係當時BD 同HD-DVD 之爭, 想睇定D 先決定


咁同唔夠愛有乜分別
有愛有冇用都買啦

TOP

原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:37 發表

要買完全唔係問題,又唔係貴 (同DVD 比,BD 係超平)
只係當時BD 同HD-DVD 之爭, 想睇定D 先決定


無錯要買唔係問題, 當年兩雄之爭真係點落手~

加上唔多順個SD upscale去BD要我買, 30000yen買隻OP.... 等我入咗BD-Player俾個42" Plasma先諗啦~

Rice

TOP

原帖由 rorimoe 於 2008-11-5 23:41 發表

咁同唔夠愛有乜分別
有愛有冇用都買啦


同我講有愛? 去埋實景巡禮先啦~

Rice

TOP

原帖由 riceking 於 2008-11-5 23:43 發表


同我講有愛? 去埋實景巡禮先啦~

Rice


咁我冇愛,唔通你有愛

TOP