新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
原帖由 riceking 於 5-11-2008 23:30 發表 一本半本都冇5mm厚用得你幾多位, 藉口啦~ Rice
TOP
riceking 當前離線
進階會員
原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:33 發表 我隻Fruits Basket 特典OST2 都有兩隻 當時買FB DVD 應募一隻 之後係Yahoo JP 再bid 多一隻 有愛就自然有解決方法
rorimoe 當前離線
原帖由 riceking 於 2008-11-5 23:35 發表 咪係 有錢買BD又唔去應募個Postcard Binder擺明是愛不足 Rice
原帖由 rorimoe 於 5-11-2008 23:35 發表 對air有愛就買blu ray box 吧
原帖由 rorimoe 於 2008-11-5 23:37 發表 咁有愛就唔會連國歌都唔知點解吧
原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-5 23:37 發表 要買完全唔係問題,又唔係貴 (同DVD 比,BD 係超平) 只係當時BD 同HD-DVD 之爭, 想睇定D 先決定
原帖由 rorimoe 於 2008-11-5 23:41 發表 咁同唔夠愛有乜分別 有愛有冇用都買啦
原帖由 riceking 於 2008-11-5 23:43 發表 同我講有愛? 去埋實景巡禮先啦~ Rice