bebe2803 當前離線
進階會員
原帖由 eh 於 2008-1-20 01:18 發表 唉~ 本艦擁有使用GN粒子的推進系統,在同規模的輸送艦中擁有難以想象的高速。不過並沒有搭載GN動力裝置,依賴從Gundam那裡存下來的GN粒子,為此經常籠罩在斷電的危機下。 好心天人就起多個太陽爐la
TOP
freebird 當前離線
Banned
小安哥 當前離線
中級會員
原帖由 freebird 於 2008-1-20 10:58 發表 咁講其他Union就無得玩 lor 部部Gundam都加多個GN eng. Exia加多個玩光速(無人捉到)~ 絕望加多個eng.(reload咪唔駛170s)~ 本艦 加夠十個~有咩事收番哂所有Gundam走佬
SAM_WKH 當前離線
準社工~~^^
真.飛鳥 當前離線
特級會員
原帖由 SAM_WKH 於 2008-1-20 01:05 PM 發表 第15集就發展到e到,睇怕o個4個主角later又有新機lu~~
Van仔 當前離線
原帖由 freebird 於 2008-1-20 03:45 PM 發表 嗯~都有可能