原帖由 eh 於 2008-1-20 01:18 發表
唉~
本艦擁有使用GN粒子的推進系統,在同規模的輸送艦中擁有難以想象的高速。不過並沒有搭載GN動力裝置,依賴從Gundam那裡存下來的GN粒子,為此經常籠罩在斷電的危機下。
好心天人就起多個太陽爐la

因為果部太空船都唔係 d 好重要既野 ? 整部好打既 俾個爐佢就話

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 freebird 於 2008-1-20 10:58 發表

咁講其他Union就無得玩 lor

部部Gundam都加多個GN eng.

Exia加多個玩光速(無人捉到)~
絕望加多個eng.(reload咪唔駛170s)~
本艦 加夠十個~有咩事收番哂所有Gundam走佬

becoz on that 本艦, only have 2 rubbish guy on it

TOP

第15集就發展到e到,睇怕o個4個主角later又有新機lu~~

TOP

原帖由 SAM_WKH 於 2008-1-20 01:05 PM 發表
第15集就發展到e到,睇怕o個4個主角later又有新機lu~~

仲有部 GN-004 真正用途係乜都未知 , 唔使咁快下結論住

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 freebird 於 2008-1-20 03:45 PM 發表

嗯~都有可能

同第一集有關 , 因為當日係Gundam救o左佢 , 而已家都係
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP