原帖由 dom 於 2008-12-11 03:27 發表


WOW

阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard

因為現成有,同不使加錢。

最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF

我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

會帶個拖版過去,上面有開關掣 XD

用LED 燈點都會有 Focus 問題

試下用其他色的光管啦。仲要在白板後面加黑色料 (你噴黑都可以的,總之不好透光)

[ 本帖最後由 NOPSS 於 2008-12-11 11:20 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 3e3e3e 於 2008-12-10 22:15 發表

好耐啦......
耐到連螺絲都生銹

係唔係3e x hks果個?

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-12-11 12:29 發表

係唔係3e x hks果個?

Yes

TOP

原帖由 NOPSS 於 2008/12/11 11:02 AM 發表

阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard

因為現成有,同不使加錢。

最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF

我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架


新版 你可以係 BIOS set Instant Off 定係 4 秒先關機

TOP

原帖由 3e3e3e 於 2008/12/11 02:02 PM 發表

Yes


今年你唔玩?

TOP

原帖由 dom 於 2008-12-11 15:21 發表


今年你唔玩?

同朋友一齊玩好過,唔洗出錢又過到手癮
而且唔洗同人比較,開心就得了

TOP

原帖由 3e3e3e 於 2008/12/11 05:37 PM 發表

同朋友一齊玩好過,唔洗出錢又過到手癮
而且唔洗同人比較,開心就得了


今年你有飛去嗎

TOP