NOPSS 當前離線
音響,單反,玩車樣樣好,而家仲 ...
Moderator
原帖由 dom 於 2008-12-11 03:27 發表 WOW
TOP
小零 當前離線
PK 一名
Banned to Post
FW3152 當前離線
Poor
特級會員
原帖由 3e3e3e 於 2008-12-10 22:15 發表 好耐啦...... 耐到連螺絲都生銹
3e3e3e 當前離線
唯美主義
原帖由 FW3152 於 2008-12-11 12:29 發表 係唔係3e x hks果個?
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 NOPSS 於 2008/12/11 11:02 AM 發表 阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard 因為現成有,同不使加錢。 最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF 我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架
原帖由 3e3e3e 於 2008/12/11 02:02 PM 發表 Yes
原帖由 dom 於 2008-12-11 15:21 發表 今年你唔玩?
原帖由 3e3e3e 於 2008/12/11 05:37 PM 發表 同朋友一齊玩好過,唔洗出錢又過到手癮 而且唔洗同人比較,開心就得了