已收dmhy&popgo dvdrip,j2關我咩事

TOP

原帖由 johnnylth2 於 2008-11-20 22:08 發表
J2係播返原聲的~
所有動畫都係日文做MASTER~
仲有OP ED都冇改~都係日文~

咁多位放心~
(

等我仲以為有中文
又可以唔駛睇

TOP

日文做master?
你未睇過J2?
OP ED就唔轉,主聲道還是粵語啊

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-11-20 22:30 發表
已收dmhy&popgo dvdrip,j2關我咩事

有都唔關你事

where are u?

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-11-20 23:06 發表

有都唔關你事

where are u?

I love Hong Kong

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-11-20 23:24 發表

I love Hong Kong


命苦

TOP

原帖由 firehooh 於 2008-11-20 22:55 發表
日文做master?
你未睇過J2?
OP ED就唔轉,主聲道還是粵語啊

我睇左咁耐都係一入去就日文WO~

TOP

原帖由 ronald 於 2008-11-20 21:00 發表


此方: DVD好貴架.

相對番ひぐらし既DVD,
ハルヒ既DVD一D都唔貴…

TOP

原帖由 rorimoe 於 2008/11/20 08:35 PM 發表


我覺得FMP 同 Lucky Star機會大d


Lucky Star 應該很難了
FMP 機會估計大d , 大路d 嘛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP