~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
TOP
POKeDOLL 當前離線
進階會員
原帖由 johnnylth2 於 2008-11-20 22:08 發表 J2係播返原聲的~ 所有動畫都係日文做MASTER~ 仲有OP ED都冇改~都係日文~ 咁多位放心~ (
firehooh 當前離線
FW3152 當前離線
Poor
原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-11-20 22:30 發表 已收dmhy&popgo dvdrip,j2關我咩事
原帖由 FW3152 於 2008-11-20 23:06 發表 有都唔關你事 where are u?
silzai 當前離線
原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-11-20 23:24 發表 I love Hong Kong
johnnylth2 當前離線
原帖由 firehooh 於 2008-11-20 22:55 發表 日文做master? 你未睇過J2? OP ED就唔轉,主聲道還是粵語啊
BossaGroove 當前離線
原帖由 ronald 於 2008-11-20 21:00 發表 此方: DVD好貴架.
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 rorimoe 於 2008/11/20 08:35 PM 發表 我覺得FMP 同 Lucky Star機會大d
Aware 當前離線
Banned