原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 20:34 發表 
>另外期待UC+W+G回歸
唔好期待太大,因為佢地已經出過場唔少次,可以用既劇情亦不斷重覆用,就算再出相信亦唔會太多故事
Z入面Z gundam大部分係跟住seed-d既劇情,就連斯洛哥都係打議長時順便殺埋
wing更加淚目,次次出都係出OVA,俾盡都係得一兩關打下五飛咁樣
反而turn a待遇唔錯,參戰兩次戲份都好吃重
雖然G出場次數唔少,但我從來無覺得悶過
魔鬼高達初次登場、深山修煉、閃光被爆換神高達、師徒大嶼山決戰、同魔鬼高達最終決戰,幕幕都令我熱血沸騰 |