原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 19:39 發表

冇錯,zaft一開始係敵人,直到議長死左真同露娜先加入(雷同stella係隱藏)
可能係寺田受到黎自bandai既壓力先咁安排
不過人物既個性重新執過,aa班人討好左唔少
另外,真係唔想見到aa班人既話,可以用分支避哂佢地
到最後seed-d既劇情就只會得番19關後半

希望下作快啲踢走GS/GSD,阻住成堆出擊位置,劇情來來去去都係咁
我寧願佢加多啲新晉機械人片,等SRW有多啲新鮮感,同時又吸引到年輕玩家

TOP

鐵甲冇得走LU....
聽日.... 真Mazinger Z

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-3 19:46 發表

希望下作快啲踢走GS/GSD,阻住成堆出擊位置,劇情來來去去都係咁
我寧願佢加多啲新晉機械人片,等SRW有多啲新鮮感,同時又吸引到年輕玩家

參戰過三次既GSD已經冇幾多劇情可以玩,K已經好少戲份,仲要zaft side同aa side都玩過一次
遲下有OO,GSD應該可以安心退役

TOP

原帖由 bibilubi 於 2009-4-3 19:50 發表
鐵甲冇得走LU....
聽日.... 真Mazinger Z

期待中
依度有幾多人會睇?
有字幕組會開坑嗎?

TOP

原帖由 shadow1024 於 2009-4-3 20:01 發表

期待中
依度有幾多人會睇?
有字幕組會開坑嗎?

如果有幕一定追

TOP

原帖由 bibilubi 於 2009-4-3 19:50 發表
鐵甲冇得走LU....
聽日.... 真Mazinger Z


唔知三一幾時會有新作,自從世界最後之日、真三一vs新三一就無新野睇
鐵甲係由第1作SRW已經有嘅元祖級人物,踢走肯定俾人插爆,而且Mazinger嘅劇情好容易同其他片crossover到,肯定走唔到
原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 19:50 發表

參戰過三次既GSD已經冇幾多劇情可以玩,K已經好少戲份,仲要zaft side同aa side都玩過一次
遲下有OO,GSD應該可以安心退役

根本GSD從來就無劇情可言,成套野都係賣型男帥哥同不知所謂嘅n角戀
希望蛋蛋有得加入,不過00-raiser我覺得會好屈
另外期待UC+W+G回歸
原帖由 shadow1024 於 2009-4-3 20:01 發表

期待中
依度有幾多人會睇?
有字幕組會開坑嗎?

我應該會睇,估計X2會開
機械人片佢地幾乎都做,07年鋼鐵神JEEG都係佢地做

TOP

>另外期待UC+W+G回歸

唔好期待太大,因為佢地已經出過場唔少次,可以用既劇情亦不斷重覆用,就算再出相信亦唔會太多故事
Z入面Z gundam大部分係跟住seed-d既劇情,就連斯洛哥都係打議長時順便殺埋
wing更加淚目,次次出都係出OVA,俾盡都係得一兩關打下五飛咁樣

反而turn a待遇唔錯,參戰兩次戲份都好吃重

TOP

原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 20:34 發表
>另外期待UC+W+G回歸

唔好期待太大,因為佢地已經出過場唔少次,可以用既劇情亦不斷重覆用,就算再出相信亦唔會太多故事
Z入面Z gundam大部分係跟住seed-d既劇情,就連斯洛哥都係打議長時順便殺埋
wing更加淚目,次次出都係出OVA,俾盡都係得一兩關打下五飛咁樣

反而turn a待遇唔錯,參戰兩次戲份都好吃重

雖然G出場次數唔少,但我從來無覺得悶過
魔鬼高達初次登場、深山修煉、閃光被爆換神高達、師徒大嶼山決戰、同魔鬼高達最終決戰,幕幕都令我熱血沸騰

TOP

X2今日出左真Mazinger Z
題外話:DBZ重制版已經有raw,唔知有無組願意開坑

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-5 13:48 發表
X2今日出左真Mazinger Z
題外話:DBZ重制版已經有raw,唔知有無組願意開坑

down緊
速度都幾慢下
ppx同x2都有出字幕

TOP