~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
原帖由 shingzhk 於 2009-4-2 16:41 發表 我不嬲係機戰狂,PS,PS2,PSP隻隻都有玩(Z未得閒玩) 不過NDS果d真係算啦.. 畫/音質俱差,又冇新意 NDS d Game比我既感覺已經完全成為左廠商[低成本而又能坑錢]既主機 初時都ok既,後期d Game出到濫哂,真係膠下膠下又一隻Game,賣價仲要同PSP果d差唔多,真係
TOP
shingzhk 當前離線
進階會員
bunch 當前離線
潛水員
原帖由 shingzhk 於 2009-4-2 18:20 發表 所以話NDS後期d Game真係有d不知所.... 雖然佢地成日話有遊戲性最緊要,得畫質有鬼用 但事實上只係為左reduce成本而亂up既野,而家出既Game運遊戲性都冇,1隻Game 可以玩10min都冇就唔玩既 不停諗起幼稚園玩既第一隻機戰,GameBoy既第2次SRW Good~
G-核戰機 當前離線
永遠擺買屈人氏產品 又急又乾(肝)肝炎
原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 17:26 發表 單講SRW,我覺得第1作W唔差,係K無誠意
bibilubi 當前離線
原帖由 bibilubi 於 2009-4-2 19:25 發表 隻K 我整係玩 GunxSword, 鐵甲, 破邪大星 其他都唔係咁想用... 鋼鐵神 (未有換裝時好 大空魔龍 (冇舊版咁正 seed 沒有登場 gsd 雞拉一個玩哂
JMi 當前離線
中級會員
朝倉音姬 當前離線
初級會員
原帖由 JMi 於 2009-4-3 07:43 發表 gsd仲要係用kira果邊?? 如果好似z咁, 用真果邊打返kira會吸引好多
shadow1024 當前離線