原帖由 shingzhk 於 2009-4-2 16:41 發表
我不嬲係機戰狂,PS,PS2,PSP隻隻都有玩(Z未得閒玩)
不過NDS果d真係算啦.. 畫/音質俱差,又冇新意
NDS d Game比我既感覺已經完全成為左廠商[低成本而又能坑錢]既主機
初時都ok既,後期d Game出到濫哂,真係膠下膠下又一隻Game,賣價仲要同PSP果d差唔多,真係

單講SRW,我覺得第1作W唔差,係K無誠意

TOP

所以話NDS後期d Game真係有d不知所....
雖然佢地成日話有遊戲性最緊要,得畫質有鬼用
但事實上只係為左reduce成本而亂up既野,而家出既Game運遊戲性都冇,1隻Game 可以玩10min都冇就唔玩既

不停諗起幼稚園玩既第一隻機戰,GameBoy既第2次SRW   Good~

TOP

原帖由 shingzhk 於 2009-4-2 18:20 發表
所以話NDS後期d Game真係有d不知所....
雖然佢地成日話有遊戲性最緊要,得畫質有鬼用
但事實上只係為左reduce成本而亂up既野,而家出既Game運遊戲性都冇,1隻Game 可以玩10min都冇就唔玩既

不停諗起幼稚園玩既第一隻機戰,GameBoy既第2次SRW   Good~

第2次SRW真係唔錯...
餅帶家陣響香港果邊收藏緊...我仲有一個file響nb~~

TOP

頭先飛左來睇,原來我睇漏左D野,仲有部叫G-ZERO GUNNER的東西登場
第廿六集所出現的是另一部機來的,雖然同第一集部機完全一樣,但是係另一個名
光司呢個宇宙大配角在廿四/廿五集出鏡大增,最後同GODANNA隻抽而爆甲,再出輕型版打埋巨大模擬怪,咁猛料

不過我為左睇靜流而睇呢套野,先留意下呢個宇宙大配角的出現來歷

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 17:26 發表

單講SRW,我覺得第1作W唔差,係K無誠意


w係咁多代最易玩,無一代可以用一把槍射三件怪,宇宙騎士地圖炮之廣,玩到無意思
k相對來說已經無咁屈機,不過援助系統超級麻煩,根本上好難用援助攻擊

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2009-4-2 19:22 編輯 ]

TOP

隻K 我整係玩 GunxSword, 鐵甲, 破邪大星
其他都唔係咁想用...
鋼鐵神 (未有換裝時好
大空魔龍 (冇舊版咁正
seed 沒有登場
gsd 雞拉一個玩哂

TOP

原帖由 bibilubi 於 2009-4-2 19:25 發表
隻K 我整係玩 GunxSword, 鐵甲, 破邪大星
其他都唔係咁想用...
鋼鐵神 (未有換裝時好
大空魔龍 (冇舊版咁正
seed 沒有登場
gsd 雞拉一個玩哂

地圖炮GSD ONLY 其他作品無晒
W幾多機有地圖炮,連主角都有

TOP

gsd仲要係用kira果邊??
如果好似z咁, 用真果邊打返kira會吸引好多

TOP

原帖由 JMi 於 2009-4-3 07:43 發表
gsd仲要係用kira果邊??
如果好似z咁, 用真果邊打返kira會吸引好多

冇錯,zaft一開始係敵人,直到議長死左真同露娜先加入(雷同stella係隱藏)
可能係寺田受到黎自bandai既壓力先咁安排
不過人物既個性重新執過,aa班人討好左唔少
另外,真係唔想見到aa班人既話,可以用分支避哂佢地
到最後seed-d既劇情就只會得番19關後半

TOP

k gsd既劇情20話內就玩完
不過都唔錯,因為本來都沒乜劇情可言
不過部罷工免費大魔既map炮真係神器

TOP