識噴冇得噴,
唔比用天拿水
阿媽話聞到頭暈,
買左個PUMP 五年整係用過幾次

TOP

N年前玩電擊...依家有5定6盒特別板1/100mg 係度

TOP

原帖由 bibilubi 於 2008-10-27 15:38 發表
識噴冇得噴,
唔比用天拿水
阿媽話聞到頭暈,
買左個PUMP 五年整係用過幾次


有念過買.... 不過如果用 ... 會比趕走都似

TOP

原帖由 rion 於 2008-10-27 16:22 發表


有念過買.... 不過如果用 ... 會比趕走都似

私家工作室萬歲
我係有私家工作室,噴油無人理

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Van仔 於 2008/10/26 10:08 PM 發表
如題,好似小貓三四隻


我唔識的但係會買

TOP

原帖由 Van仔 於 2008-10-27 18:49 發表


1/60 個D好惡砌
唔見件真係HIHI

依家MG同壽屋加埋都20幾盒 HG就約30到,SD都應該有30盒

唔見左邊件都應該,
可以郵購返, 有時改裝都唔使買過成隻(不過, 都夠你買過隻HG lu

TOP

原帖由 Van仔 於 2008-10-27 18:49 發表


1/60 個D好惡砌
唔見件真係HIHI

依家MG同壽屋加埋都20幾盒 HG就約30到,SD都應該有30盒


一係自己番件,一係買補品
大件main parts ge, 自己用moli 造
DD先係玩模型

TOP

原帖由 bibilubi 於 2008-10-28 09:35 發表

唔見左邊件都應該,
可以郵購返, 有時改裝都唔使買過成隻(不過, 都夠你買過隻HG lu

MG 有冇得郵購?
我隻sazabi 唔見左隻手

TOP

我最鍾意素組

TOP