bibilubi 當前離線
進階會員
TOP
bakamono 當前離線
怪しい叔父
rion 當前在線
原帖由 bibilubi 於 2008-10-27 15:38 發表 識噴冇得噴, 唔比用天拿水 阿媽話聞到頭暈, 買左個PUMP 五年整係用過幾次
sunhikari 當前離線
原帖由 rion 於 2008-10-27 16:22 發表 有念過買.... 不過如果用 ... 會比趕走都似
Van仔 當前離線
Banned
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 Van仔 於 2008/10/26 10:08 PM 發表 如題,好似小貓三四隻
原帖由 Van仔 於 2008-10-27 18:49 發表 1/60 個D好惡砌 唔見件真係HIHI 依家MG同壽屋加埋都20幾盒 HG就約30到,SD都應該有30盒
afya 當前離線
原帖由 bibilubi 於 2008-10-28 09:35 發表 唔見左邊件都應該, 可以郵購返, 有時改裝都唔使買過成隻(不過, 都夠你買過隻HG lu
ironbluevision 當前離線
宅但不毒