d敵人俾刀仔飛中, 通常都會爆炸, 應該冇野留低

TOP

原帖由 kan08642hhh 於 2008-4-13 04:16 發表
唔知幾時會出1/100 座天使 1號機
對黑色gundam非常寵愛
係香港見到有2號機 的1/144
日本個網見到有埋3號機

1,2我都想買
如果有3,
我諗我都會順手買埋

TOP

原帖由 eh 於 2008-4-16 15:02 發表

當d刀仔唔洗錢咁

基本上要幾多有幾多
個爐先係最貴

TOP

原帖由 凌加恩 於 20/4/2008 19:45 發表

基本上要幾多有幾多
個爐先係最貴

開電廠

TOP

推翻上來先
HJ 6月號: Gundam OO MS 線稿

TOP

醫生 好有型
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 凌加恩 於 2008-4-27 11:53 發表
醫生 好有型

右手面個大叔……
點解有一個37歲既臉孔,但係有一個16歲既身材/體既?
咁既post,咁既表情……
你話你係37我真係唔信……

TOP

無女ga

TOP

女,再多一、兩個就夠了

太多不是太好的

上一輯個個女都具備做機戰cut in的條件

超兵除外

TOP

原帖由 白翼天使獅 於 2008-4-29 14:19 發表
女,再多一、兩個就夠了

太多不是太好的

上一輯個個女都具備做機戰cut in的條件

超兵除外


時間都過咗四年, 超兵都會長大的

TOP