唔知GN- Flag幾時出模型呢

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2008-3-31 17:54 發表

邊有咁細個呀

係咪後備 veda 尼

下一季幾時上畫 ?

TOP

聽聞第二季在10月

TOP

沒有00的週未很無聊呢
大家唔好比個post沉落去!
好想知道座天使會唔會出到1/100
好想買一號機

TOP

你想推足 6 個月 直到 10 月 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kan08642hhh 於 2008-4-6 03:53 發表
沒有00的週未很無聊呢
大家唔好比個post沉落去!
好想知道座天使會唔會出到1/100
好想買一號機


a.e.u都未出模型, 大家繼續報導落去啦.
不過好難撐到十月

TOP

我地將gundam 00第一季由頭睇一次

每個星期睇一集

再討論一次

但唔比講未睇的劇情,更加唔可以講預告

那未可以講足25個星期,都應該可以去到10月的!

TOP

原帖由 白翼天使獅 於 2008-4-7 12:58 PM 發表
我地將gundam 00第一季由頭睇一次

每個星期睇一集

再討論一次

但唔比講未睇的劇情,更加唔可以講預告

那未可以講足25個星期,都應該可以去到10月的!

直頭o岩o岩好

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 7/4/2008 14:38 發表

直頭o岩o岩好

但係係唔係星期六先開新一集?

TOP