原帖由 GTRR34 於 2008-3-30 19:29 發表

應該無可能

咩人整架
F.C.都入到正歷
F.C.既故仔簡直係天荒夜譚,雖然最後係有RX78之類既機出現打魔鬼
C.E.係正歷都話正常D

TOP

原帖由 紅心之王 於 2008-3-30 20:00 發表

咩人整架
F.C.都入到正歷
F.C.既故仔簡直係天荒夜譚,雖然最後係有RX78之類既機出現打魔鬼
C.E.係正歷都話正常D

應該係官方
Turn A黑歷史中有G gundam,冇Seed(未出)

TOP

原帖由 kenmeng 於 2008-3-30 04:27 PM 發表


三國合左之後 唔知係咪統一哂d機呢?
想睇flag

同埋開始發覺gundam 00  由原本既 寫實. 開始變做超級系


25 之後應該無新 Flag ....
除非 告白男....

TOP

原帖由 dom 於 2008-3-30 21:32 發表


25 之後應該無新 Flag ....
除非 告白男....


仲以為gn-x 爆哂就玩完..點知佢仲可以大量生產..
睇黎gn-x 會變左 三國既代表機....

TOP

原帖由 dom 於 2008-3-30 21:32 發表


25 之後應該無新 Flag ....
除非 告白男....


我想見到有GN Flag完整改良版

TOP

原帖由 kenmeng 於 30/3/2008 22:02 發表


仲以為gn-x 爆哂就玩完..點知佢仲可以大量生產..
睇黎gn-x 會變左 三國既代表機....

佢地一拎到gn driver就研究量產

TOP

原帖由 eh 於 2008-3-30 22:06 發表

佢地一拎到gn driver就研究量產


點量產都冇所謂..只不過佢既機設 好....
如果全部轉哂用overflags 就正

TOP

原帖由 dickxdv 於 2008-3-30 10:05 PM 發表


我想見到有GN Flag完整改良版


唔知GN FLAG會唔會模型, 睇個樣好似好型噤

TOP

原帖由 eh 於 2008-3-30 10:06 PM 發表

佢地一拎到gn driver就研究量產


雖然係擬似太陽爐

但係唔係都係要係木星先整到出黎架咩

TOP

原帖由 stepmic 於 2008-3-30 22:14 發表


雖然係擬似太陽爐

但係唔係都係要係木星先整到出黎架咩

天人果D正版先要

TOP