一直覺得果兩碌燃料棒好誇, 本身已經係超大型MA, 手都無, 但燃料棒仲大個幾部MS, 感覺整多幾支細嘅放唔同位會順眼啲

TOP

一直覺得果兩碌燃料棒好誇, 本身已經係超大型MA, 手都無, 但燃料棒仲大個幾部MS, 感覺整多幾支細嘅放唔同位 ...
benchan2 發表於 2024-7-29 02:57


雖然睇故唔好駁故,而且一啲細節亦不必認真,但偏偏佢哋個設定又當係特色設計咁,難免又質疑一吓佢,本身機體設計果啲裝甲耐久性或抗性,係咪包括燃料管,而燃料管本身大得咁誇張又置喺背後,即係變相加大被攻擊可能,而既係燃料,一中彈咪爆到七彩,想唔死都幾難

TOP

宇宙戰直頭唔需要人型添啦, 呢啲野好難駁

TOP

宇宙戰直頭唔需要人型添啦, 呢啲野好難駁
jacktsui 發表於 2024-7-30 12:19


設定上有四肢做AMBAC 係慳推進劑嘅

TOP

一中彈咪爆到七彩,想唔死都幾難
alextsang_tt 發表於 2024-7-29 16:45


有齊浮遊 + 線控炮, 根本唔預會比人埋到身的

只係那部積根的駕駛員...........................

TOP

有齊浮遊 + 線控炮, 根本唔預會比人埋到身的

只係那部積根的駕駛員...........................:redface ...
HAKAIDER 發表於 2024-7-30 18:26


閃光的不孝子

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-16 16:25 編輯

原來得心口以上
40000yen 比neo zeong 25000yen仲要貴得多







附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

空間友善設計

TOP

空間友善設計
jacktsui 發表於 2024-8-16 17:08



都係又大又貴,如果出1/100(MG/RE/FM是但)重高達I/II就好

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-8-28 17:54 編輯
都係又大又貴,如果出1/100(MG/RE/FM是但)重高達I/II就好
alextsang_tt 發表於 2024-8-17 11:54


鋼普拉『HG 1/144 腦波傳導鋼彈Mk-Ⅱ』正式發表 全高 27 公分魄力尺寸、再現機動要塞變形機構!















HG 1/144 サイコ・ガンダムMk-II
參考售價:11,000 日圓(含稅)
預計發售日期:2025/03
商品規格:1/144比例組裝模型
© 創通・サンライズ

https://www.toy-people.com/?p=92725

今時今日笨大肯出,10,000yen都算平,當然無得同重1比,只要唔比炒狗炒貴哂的話

16年前(2008/8)相同比例嘅GUNDAM FIX FIGURATION METAL COMPOSITE(一般用縮寫簡稱為gffmc)#1003 Psycho·Gundam Mk-II 亂入,當年定價13,000,當時香港賣玩具賣得平,喺奇趣天地一見$550即買

TOP