好奇問問, animate 可唔可以先訂, 之後到店取
咁好似仲方便過寄

TOP

鋪面好似可以直接買, 不過我29 號晚先到, 即係買唔到30 號的飛 (雖然我都係預去31)

好似有現在飛買, 不過貴過預訂

MELOBOOK 同虎穴都有官方轉運, 但未用過

TOP

MELOBOOK 睇左可以揀店舖拎
可以存放4星期,所以一定冇問題

2020之前去過3次
真係排餐死
如果唔係要買D好熱門嘅,8-9點去到打蛇餅,10點幾入到場,11點都排完第1輪要買嘅野

TOP

MELOBOOK 睇左可以揀店舖拎
可以存放4星期,所以一定冇問題

2020之前去過3次
真係排餐死
如果唔係要買D好 ...
vinsai 發表於 2023-12-7 16:40

講真呢啲活動
真係好有heart嘅人先可以支持到
雖然講得唔好聽
真係攞苦嚟幸.....
自己自問係一個排一陣隊都好唔耐煩嘅人

絕對唔會去...

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

MELOBOOK 睇左可以揀店舖拎
可以存放4星期,所以一定冇問題

2020之前去過3次
真係排餐死
如果唔係要買D好 ...
vinsai 發表於 7/12/2023 16:40



MELOBOOK  > 店舗受取り・さくっと注文は2,000円以上

咁 係未30 號去鋪買都得?

就算上網, 買一張個手續費都幾係野

TOP

MELOBOOK  > 店舗受取り・さくっと注文は2,000円以上

咁 係未30 號去鋪買都得?

就算上網, 買一張個手 ...
rion 發表於 2023-12-7 20:59

你買乜?
買2日中午前已經過2000...
如果中午後嘅,去到日本先買囉
賣晒咪去到場買即日飛

TOP

講真呢啲活動
真係好有heart嘅人先可以支持到
雖然講得唔好聽
真係攞苦嚟幸.....
自己自問係一個排一陣隊 ...
暴走呆喵 發表於 2023-12-7 20:09

係好辛苦
夏季熱到死
冬季好凍
全部都係室外排隊
同埋依家有booth,已經好少人氣畫師係淨係會場內先賣

TOP

你買乜?
買2日中午前已經過2000...
如果中午後嘅,去到日本先買囉
賣晒咪去到場買即日飛 ...
vinsai 發表於 7/12/2023 22:12


我念全去行個圈, 話去過咁解, 主要都係睇商業位


又冇邊個的一定要買, 又唔想睇攻略搵D當口

TOP

我都係29號先到日本
唔知29號果日去秋葉原melonbooks仲買唔買午前入場票?
下午入場票可以去現場買

TOP

只去企業可以下午先入場現場買票

TOP