如果係城/理大都會去>.<
科大.......太遠....

TOP

有無邊個去,相認?

TOP

回覆  lastphoenix


SAO =  Student Affairs Office
billy9172 發表於 2017-4-17 14:58


我睇見都笑左...... 咁啱既

TOP

我睇見都笑左...... 咁啱既
0186 發表於 2017-4-19 08:58


我都是網址度見到 SAO event  

TOP


今日放假~ 又會咁啱既?

原來有poster
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

1.5hr 好正, 由風之谷開始到EVA 作結
>表演單位是今次咁啱試試動漫主題
>弦樂比滿分, 終於聽到弦樂分部
>選曲都好正路,唔會太偏門
>演奏者有份,睇得出有愛同心機
>指揮做埋MC, 好能帶動氣氛
>目測有二百人左右
>個場地未至於做到管弦樂, 但視觀OK
>重點應該是:是場演出免費

TOP

曲目表



表演隊伍


以音樂會來講, 今次會比較走向傳統風味但指揮去到第9首拎左支膠做的小號試新野

今次的表演沒多用色士風, 反而用了長號小號/長笛作以吹奏人聲部份, 低音部份由Horn 及Cello 表達, 故此有d歌會聽到眼瞓(sparkle)

沒有了上低音號就總係差左d野咁......(笑     

今次演出係一氣過, 中間沒退場休息, 所以唔係首首都用晒full orchestra

編曲用左心機將一套動畫的ost, op, ed, 劇中歌組合一起, 最後的eva組曲有成十幾分鐘
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 lastphoenix 於 2017-4-22 13:29 編輯

回覆 17# 0186
遲左到,聽唔到前一part
又要等完左一part先入得

這班人係咪唔係口罩佬個班?

其實d喇叭咁大聲,喇叭前一排的人會唔會傷耳?

所謂編曲,係咪都要有基本曲譜?
定係可以就咁聽就編到?

TOP

這班人不是口罩佬果班, e 隊係UST 自家orchestra, 咁啱今次用左動漫主題

當然有基本曲譜, 純音樂/ost 果種, 但亦要考慮各樂器配合, 將原曲譜分開比不同樂器, 再合奏成曲. 音樂會好玩在於此, 亦做就成沒有兩場音樂會是一模一樣. (參考: 少女與戰車演奏會, 初音演奏會)

TOP

這班人不是口罩佬果班, e 隊係UST 自家orchestra, 咁啱今次用左動漫主題

當然有基本曲譜, 純音樂/ost 果種 ...
0186 發表於 2017-4-22 21:25

不過總覺得差過古典樂

可能我鍾意聽原聲,個d band show音樂更加唔鍾意
就算日本個d remix ver原唱的歌,感覺都差d

古典樂覺得ok,可能我少聽,無比較,或和原本的差唔遠

之前有人送飛我去港大那到聽,樂讀村上春樹
個場係樓梯式,第一次去,感覺好正式

之後去d細場搞個d,已經比下去
連慈雲山那個音樂學校都無得比

   
利申,木耳,唔係用咩貴耳筒的人

TOP