neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
TOP
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:40 發表 一部nds仔,有可能出到語音,7x話,華麗既畫面咩?
G-核戰機 當前離線
永遠擺買屈人氏產品 又急又乾(肝)肝炎
進階會員
原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 14:43 發表 why not?你睇下以前alpha嘅iso先400M左右 以NDS遊戲嘅壓縮率+2Gbit卡帶一定做得到,係眼睛厰無呢個誠意 大把NDS game用2Gbit卡帶可以做到隻game又多CG貼圖又多CG動畫又全程語音
原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:43 發表 乜lei個唔係nds既機能問題咩
原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:44 發表 我知道依家我玩過最大容量的GAME是寒蟬 有成256MB (電腦睇到的容量) 相對PSP 機戰A唔差得太遠 好似OG外傳咁加幾句語音其實唔難,不過要平衡番出場角式
原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:46 發表 400MB應該是CSO,ISO好似無咁小(原版)
bibilubi 當前離線
469394 當前離線
shingzhk 當前離線