提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:40 發表

一部nds仔,有可能出到語音,7x話,華麗既畫面咩?

why not?你睇下以前alpha嘅iso先400M左右
以NDS遊戲嘅壓縮率+2Gbit卡帶一定做得到,係眼睛厰無呢個誠意
大把NDS game用2Gbit卡帶可以做到隻game又多CG貼圖又多CG動畫又全程語音

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:40 發表

一部nds仔,有可能出到語音,7x話,華麗既畫面咩?


我知道依家我玩過最大容量的GAME是寒蟬 有成256MB (電腦睇到的容量)
相對PSP 機戰A唔差得太遠
好似OG外傳咁加幾句語音其實唔難,不過要平衡番出場角式

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 14:43 發表

why not?你睇下以前alpha嘅iso先400M左右
以NDS遊戲嘅壓縮率+2Gbit卡帶一定做得到,係眼睛厰無呢個誠意
大把NDS game用2Gbit卡帶可以做到隻game又多CG貼圖又多CG動畫又全程語音


400MB應該是CSO,ISO好似無咁小(原版)

TOP

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:43 發表

乜lei個唔係nds既機能問題咩

唔要求高,做到alpha咁嘅質素一定無問題

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:44 發表


我知道依家我玩過最大容量的GAME是寒蟬 有成256MB (電腦睇到的容量)
相對PSP 機戰A唔差得太遠
好似OG外傳咁加幾句語音其實唔難,不過要平衡番出場角式

tales of heart真係嚇親我,一款RPG遊戲劇情咁長,幾乎主線劇情都有配音
真係唔知NBGI點做到
原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:46 發表


400MB應該是CSO,ISO好似無咁小(原版)

肯定係iso,我仲有張PS嘅老翻碟喺到

TOP

神魂 係k度 既bgm同 破邪大星 用大絕既bgm 差唔多一樣

TOP

睇o左九世囉

TOP

我不嬲係機戰狂,PS,PS2,PSP隻隻都有玩(Z未得閒玩)
不過NDS果d真係算啦.. 畫/音質俱差,又冇新意
NDS d Game比我既感覺已經完全成為左廠商[低成本而又能坑錢]既主機
初時都ok既,後期d Game出到濫哂,真係膠下膠下又一隻Game,賣價仲要同PSP果d差唔多,真係

TOP