原帖由 BlackBird 於 2008-11-19 14:30 發表

男聲版



個key咁high

TOP

請問有邊首既原曲係唔燃....

TOP

原帖由 POKeDOLL 於 2008-11-19 21:08 發表
請問有邊首既原曲係唔燃....

唔燃都唔俾佢唱啦

TOP

原帖由 POKeDOLL 於 2008-11-19 21:08 發表
請問有邊首既原曲係唔燃....


萌曲一樣可以燃
兩者冇予盾

TOP

原帖由 BlackBird 於 2008-11-19 14:07 發表
Uninstall?

神曲我日日有聽

TOP

點解小神晶都有

TOP

影山都唱過KOTOKO首SHOOTING STAR

TOP

桃井都唱過勇者王誕生添
其實Enson本身都係nico向
有Uninstall一D都唔奇

TOP

你們沒在演唱聽最熱血的小叮噹就可惜了

TOP

原帖由 killuazaoldyeck 於 2008-11-21 00:44 發表
你們沒在演唱聽最熱血的小叮噹就可惜了

你指中日歌詞混合果首?

TOP