原帖由 冰咖啡 於 20/9/2008 12:21 發表
"咪發夢啦 唔好惦我 "
"咁就俾我睇下你既武功 "
"你唔好激嬲我呀 "
"搞乜野通識教育呀 明明修 Engine 都要讀埋歷史 "
"公司急call我, 呢排忙到抽筋 "

今集

搞乜野通識教育呀 明明修 Engine 都要讀埋歷史
咁GAG

TOP

原帖由 白翼天使獅 於 2008-10-4 11:40 發表
新一集:

you jump,i jump 啦

而家係咪香港o的配音鐘意自己搞爛gap ??

TOP

禽日卒之睇到半集 ...
配音真係好脫力 ....

尤其哈羅 .....  

TOP

咁叫秒殺呀嘛 友台腔

TOP

回復 173# 的帖子

配音都係怪怪地咁....

TOP

頭變做劍,背隻又有頭........ 幾時變左,勇者王系例

TOP

想問第二集漫遊發佈左720p未?

TOP