zev1992 當前離線
中級會員
原帖由 噹噹dondon 於 2008-9-21 17:58 發表 請舉出實例+片段 就算唔講高達計其他動畫..... 果D好似叫春既萌聲 .....我唔睇萌野sorry 你可以話我唔識野
TOP
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
原帖由 噹噹dondon 於 2008-9-22 22:59 發表
白翼天使獅 當前離線
原帖由 dickxdv 於 2008-9-22 23:19 發表 把劍個塊面有咩用
XABI 當前離線
進階會員
bibilubi 當前離線
原帖由 bibilubi 於 27-9-2008 12:32 發表 ACE制度好耐以前已經有 只要擊落5架敵機就可以有 所以ACE都有強弱之分 有人會用特別既logo/塗裝來區別自己既存在 至於稱號多數唔係自稱囉
原帖由 XABI 於 2008-9-27 12:44 發表 要50架,機戰講既 出場氣力直接加5 任何人也可以成為ACE,只要有愛
thomaswai 當前離線