s98131820 當前離線
初級會員
TOP
bibilubi 當前離線
進階會員
原帖由 s98131820 於 2008-9-15 23:41 發表 tvb好鬼有問題.gundam meister,唔係master,
hold_find 當前離線
原帖由 thomaswai 於 2008-9-15 19:44 發表 55.. 肥德碌炮重手d
原帖由 s98131820 於 2008-9-16 00:08 發表 總之一句,有tvb一日,動畫係香港播唔會好睇
白翼天使獅 當前離線
中級會員
jimmy615 當前離線
冰咖啡 當前離線
XABI 當前離線
原帖由 jimmy615 於 19-9-2008 21:11 發表 我就係高達..... 好膠... TVB,我投降la