原帖由 eh 於 2008-9-15 00:47 發表

想用e枝野掃TVB

我都 想...
拎埋肥德支大炮

TOP

原帖由 thomaswai 於 15/9/2008 14:37 發表

我都 想...
拎埋肥德支大炮

GN Arm果2枝都唔錯

TOP

原帖由 eh 於 2008-9-15 19:14 發表

GN Arm果2枝都唔錯

55..
肥德碌炮重手d

TOP

睇完第二集
覺得配音好左 <- 唔通聽慣左

TOP

原帖由 冰咖啡 於 2008-9-15 19:45 發表
睇完第二集
覺得配音好左  

-.-
好鬼-.-
gundam master 變左 「我就係高達」
9唔搭8-.-

TOP

回復 135# 的帖子


你有無睇過ga

TOP

原帖由 冰咖啡 於 2008-9-15 19:55 發表

你有無睇過ga

有-.-
點會冇-.-

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 667 於 2008-9-15 19:56 發表
TVB d 配音真係不知所謂

x2-.-
不過又未到不知所謂o既地步~

TOP

岩岩睇完
廣告前後又cut左2,3分鐘
我就係高達工人

TOP