thomaswai 當前離線
進階會員
原帖由 eh 於 2008-9-15 00:47 發表 想用e枝野掃TVB
TOP
eh 當前離線
特級會員
原帖由 thomaswai 於 15/9/2008 14:37 發表 我都 想... 拎埋肥德支大炮
原帖由 eh 於 2008-9-15 19:14 發表 GN Arm果2枝都唔錯
冰咖啡 當前離線
中級會員
原帖由 冰咖啡 於 2008-9-15 19:45 發表 睇完第二集 覺得配音好左
原帖由 冰咖啡 於 2008-9-15 19:55 發表 你有無睇過ga
667 當前離線
Banned
原帖由 667 於 2008-9-15 19:56 發表 TVB d 配音真係不知所謂
shadow1024 當前離線