提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日轉咗PCCW後只能用3G網絡用唔到2G

TOP

回復 942# 167pk


    C兄~ 真心謝謝你~!! 用大陸卡有時堅好迷... d說明書又廢, 好在有C兄們解迷~!!!

TOP

回復 943# s886168


    我今日用部2g機 開關多次... 手動多次...都唔得, 後尾 再插sim card先掃到 PCCW

TOP

send 必須在國內發送SMS代碼至10010,並且SMS中 心號碼為 +8613010888500
各位師兄 我唔係太明點做 係唔係send sms去 10010定send 去861個個 ???唔該各位

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hk1960 於 2013-6-26 17:30 編輯
send 必須在國內發送SMS代碼至10010 .....

設 定 簡 訊 中 心 碼  :

你的手機 --->
設定 > 訊息設定 > 文字訊息 > 訊息設定組 > 預設設定組 > 訊息中心號碼

> > > 找不到手機裡哪裡設定簡訊中心碼 !
http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608022410562

(*) 訊息中心號碼 = +8613010888500

TOP

回復 942# 167pk


    香港打電話到大陸1640186已經用不了。請删除你的介紹
    只能00186  1.25元/分鐘

TOP

果張都好神奇
我在西門子C62手機用,顯示昨天和今天有分別

昨天是用CSL,顯示Unicom
今天是用PCCW,顯示UNICOM HK

兩者都不會顯示CSL、PCCW

反而我放在HiPhone4則顯示CSL、PCCW,再再顯示下方有個UNICOM
我果台是「HiPhone」不是iPhone

TOP