kypywk 當前離線
進階會員
上最期六見到賣$200 eeeuser 發表於 2016-5-9 13:32
TOP
eeeuser 當前離線
邊檔?望賜教 kypywk 發表於 2016-5-9 18:22
ccman1108 當前離線
中級會員
冇得keep number架喎 eeeuser 發表於 2016-5-9 13:31
順帶一問, 我張十級驚惶如果就到期有無得MNP去其他台, 因為覺得個Number幾好,想留低 ... ccman1108 發表於 2016-5-11 14:46
hpk 當前離線
billy555 當前離線
之前係咪有$200 / 15GB 果類?? Mathk 發表於 2016-4-11 01:23
講緊依張? billy555 發表於 2016-5-16 00:08
buynaka 當前離線
Banned