上最期六見到賣$200
eeeuser 發表於 2016-5-9 13:32


邊檔?望賜教

TOP

邊檔?望賜教
kypywk 發表於 2016-5-9 18:22


    自己搵,唔幫佢買廣告

TOP

冇得keep  number架喎
eeeuser 發表於 2016-5-9 13:31



    順帶一問, 我張十級驚惶如果就到期有無得MNP去其他台, 因為覺得個Number幾好,想留低

TOP

順帶一問, 我張十級驚惶如果就到期有無得MNP去其他台, 因為覺得個Number幾好,想留低 ...
ccman1108 發表於 2016-5-11 14:46


    按道理有錢淨係可以

TOP

順帶一問, 我張十級驚惶如果就到期有無得MNP去其他台, 因為覺得個Number幾好,想留低 ...
ccman1108 發表於 2016-5-11 14:46


要增值

TOP

之前係咪有$200 / 15GB 果類??
Mathk 發表於 2016-4-11 01:23



    講緊依張?
http://dataworld.hk/pdf/90_4G%20KING%208GB%20Data%20Card.pdf

TOP

講緊依張?
billy555 發表於 2016-5-16 00:08


星期六去信興幾檔問過都冇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP