firework~ 當前離線
~
進階會員
TOP
悲歌之王 當前離線
SGEPC 當前離線
中級會員
ksksksks 當前離線
想問下Kabayan增值卷有冇分2G定3G版,係咪共通 因為仲用緊2G Kabayan 再問有冇人知點解生日獎賞 ... Johnny1988 發表於 2016-7-11 21:15
se126 當前離線
2036年$150,可能只講到30秒電話 SGEPC 發表於 2016-7-11 23:07
f0126 當前離線
sujason 當前離線
初級會員
Rockman27 當前離線
Johnny1988 當前離線
冇記錯既話係要用卡一年或以上既user先有 b-day bonus sujason 發表於 2016-7-12 12:10