乜依家D高層連D雞毛蒜皮野都要管埋

不過通常都係以省做單位, 中山市有既應該深圳都會有

TOP

回復 851# karsocrates


    錯,各個市都唔同,以市做單位。

TOP

本帖最後由 YBM 於 2013-6-21 21:53 編輯

>>发送ZTC9536到10010即可办理市话1毛
>>发送ZTC9560到10010即可办理长途1毛

有冇用費架? 只限深圳市內用到?

TOP

回復 846# 167pk

>>发送ZTC9536到10010即可办理市话1毛
>>发送ZTC9560到10010即可办理长途1毛

有冇月費架? 只限深圳市內用到?

TOP

回復 844# apliucard

开通家乡长途,拨打家乡长途0.08元/分钟全包(发短信szqh#长途区号到10010申请开通)
有冇月費 / 最底消費架?
一定要在中山市才用到?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

d gprs..好q煩..都吾知到時想用..記住邊個好
用返毛咭算
張1314咭留返黎收sms算..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 858# 167pk


    囡囡記吾到未輪牌...又可睇電腦
    但呢d gprs..多到呢...-_-! 都係毛咭簡簡單單...係咁多就咁多..吾駛煩

TOP

低用量戶又可長期 Keep號堅抵用?
真是無 expiry date?

我要用來access 大陸銀行?
因為現在要用$50 keep 六個月

TOP