hemat個網係咁寫,用wifi就要買數據plan,呢筆費用我都唔知算唔算係額外
hkmobile已有數據用,但hemat ...
chilun 發表於 2022-1-14 13:42

既然你的hkmobile已有數據plan,無論如何wifi都是免費,所以被扣的錢與wifi無關,就是我上帖的結論。與其花時間在不需要的討論,不如直接找出被扣錢的原因。
你的手機是否iphone或小米?

TOP

既然你的hkmobile已有數據plan,無論如何wifi都是免費,所以被扣的錢與wifi無關,就是我上帖的結論。與其 ...
csuse123 發表於 2022-1-14 14:51


完全冇頭綷,點樣可以直接找出被扣錢嘅原因?
hkmoible又唔係正式hemat, 又唔可以去問CSL
我係用咗wifi先發覺幾個月少咗幾蚊
不是iphone或小米

TOP

完全冇頭綷,點樣可以直接找出被扣錢嘅原因?
hkmoible又唔係正式hemat, 又唔可以去問CSL
我 ...
chilun 發表於 2022-1-14 16:06



    會唔會係你部機,  set咗用唔到wi-fi,   就自動用數據卡嘅data?
有部分機是可以咁set, 你要閂咗佢

TOP

csl的wifi服務雖然是免費的,  有朋友用家庭plan, 佢話每次入去都好麻煩.  所以唔用. ...
atwy 發表於 2022-1-13 21:57



    我用緊hello 卡, so far轉用csl wi-fi,   係無需每次login , 佢自己識自動登入

TOP

會唔會係你部機,  set咗用唔到wi-fi,   就自動用數據卡嘅data?
有部分機是可以咁set, 你要閂咗佢 ...
FT907 發表於 2022-1-14 16:53


其實我係喺1號機用hkmobile sim, 冇用csl wifi
2號機用3hk sim, 有用csl wifi
兩部機張sim都有data

TOP

其實我係喺1號機用hkmobile sim, 冇用csl wifi
2號機用3hk sim, 有用csl wifi
兩部機張sim都有data ...
chilun 發表於 2022-1-14 17:26



    2號機用3hk sim, 有用csl wifi   !    請問怎樣可以連上 ?

TOP

如果而家用緊CMHK 2$一個月儲值卡想轉去HK mobile,各位Ching 點睇?

TOP

我用緊hello 卡, so far轉用csl wi-fi,   係無需每次login , 佢自己識自動登入 ...
FT907 發表於 2022-1-14 16:55

師兄,請問你如何用csl wi-fi,   係無需每次login , 佢自己識自動登入?
謝謝你。

TOP

2號機用3hk sim, 有用csl wifi   !    請問怎樣可以連上 ?
atwy 發表於 2022-1-14 21:24


activate 都係用1號機張sim拎password,收到password喺2號機入囉

TOP

本帖最後由 lolai 於 2022-1-15 08:55 編輯
如果而家用緊CMHK 2$一個月儲值卡想轉去HK mobile,各位Ching 點睇?
watupdogsy 發表於 2022-1-14 22:06


2 蚊一個月, 点解要轉?

TOP