我要買電腦 當前離線
中級會員
我上個月換完卡後, 係華強打電話去wechat CS無問題呀 hkatl 發表於 2025-12-19 03:10
TOP
m92fshing 當前在線
進階會員
1314 廣東內10次有5次電話唔通 出左廣東後睇好唔好彩,收爆格都打唔到電話,只收到SMS ... 我要買電腦 發表於 2026-1-8 08:29
lasally 當前離線
alistair1983 當前離線
Jacky_Tang 當前離線
岩岩12月去四川省成都市同九寨溝。無論城市同郊外,聯通都已經冇3G信號 廣東全 cut 3G 只係遲早嘅事 ... alistair1983 發表於 2026-1-8 17:19
今個月繼續扣我6蚊。即係究竟有無停止服務?我人唔喺HK,又唔喺大陸。。不嬲都roaming唔到,register唔到 ... jimmyboy 發表於 2026-1-6 01:30
newleaf1 當前離線
初級會員
想請教下 呢張卡我香港用收到5G信號, 但我好少用 打電話會跌落3G (但打出打出打入冇問題) 如果我拎返大陸 ... newleaf1 發表於 2026-1-8 17:36
jimmyboy 當前離線
嗯嗯 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) Jacky_Tang 發表於 2026-1-8 17:32
chung722 當前離線