我上個月換完卡後, 係華強打電話去wechat CS無問題呀
hkatl 發表於 2025-12-19 03:10



1314
廣東內10次有5次電話唔通
出左廣東後睇好唔好彩,收爆格都打唔到電話,只收到SMS

TOP

1314
廣東內10次有5次電話唔通
出左廣東後睇好唔好彩,收爆格都打唔到電話,只收到SMS ...
我要買電腦 發表於 2026-1-8 08:29

你收爆4G係無用,要打電話係要用3G,你強制電話收3G先睇到打唔打到電話

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢張卡大陸收唔收到5G

TOP

岩岩12月去四川省成都市同九寨溝。無論城市同郊外,聯通都已經冇3G信號
廣東全 cut 3G 只係遲早嘅事

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2026-1-8 17:35 編輯
岩岩12月去四川省成都市同九寨溝。無論城市同郊外,聯通都已經冇3G信號
廣東全 cut 3G 只係遲早嘅事 ...
alistair1983 發表於 2026-1-8 17:19

江门地区已经没有深圳也是 (3G),深圳NSA也是在退网中

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2026-1-8 17:33 編輯
今個月繼續扣我6蚊。即係究竟有無停止服務?我人唔喺HK,又唔喺大陸。。不嬲都roaming唔到,register唔到 ...
jimmyboy 發表於 2026-1-6 01:30

嗯嗯

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

想請教下
呢張卡我香港用收到5G信號, 但我好少用
打電話會跌落3G (但打出打出打入冇問題)

如果我拎返大陸用
齋上網唔打電話有冇問題?

TOP

想請教下
呢張卡我香港用收到5G信號, 但我好少用
打電話會跌落3G (但打出打出打入冇問題)

如果我拎返大陸 ...
newleaf1 發表於 2026-1-8 17:36

上网没有问题不过连接的都是广州IP(出了深圳后)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

嗯嗯

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
Jacky_Tang 發表於 2026-1-8 17:32

請問恩恩我應該怎麼理解呢

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔怪得用1314呢張卡去中山同深圳經常都打唔出/收唔到電話
但上網係完全無問題!

原來打出打入要收3G............. 如果去換張新卡有無幫助? THX

TOP