本帖最後由 chanchanman 於 2026-4-16 23:59 編輯

hello卡有個增值服務, 名為"中國內地及澳門通話組合365日通行證", 有冇師兄用過?

如果要打電話返香港, 應該係按*108*[香港電話號碼]#
還是按+852[香港電話號碼]  ?

TOP

回覆  malata


  手上重有紅綠HELLO, 不過餘額真係唔值錢, 我只用來打電話
yauwan 發表於 2026-4-13 11:59



    我將hello卡   幾乎仲有一百蚊餘額, 只係去海外    用作緊急用途    用嚟打電話

TOP

依家Hello 可唔可以轉做esim?

TOP

依家Hello 可唔可以轉做esim?
kelvinto 發表於 2026-4-19 11:31



所有CxL自家和其特約經銷商的儲值卡,暫時未能轉esim。

TOP

回覆 73# kelvinto


    師兄有冇興趣收餘頟

TOP

回覆 75# malata


    無了,我都係攞嚟keep no.
原來轉唔到esim, 咁諗吓轉去第二度keep 就算

TOP

回覆  kelvinto


    師兄有冇興趣收餘頟
malata 發表於 2026-4-19 14:37


收餘頟, 請問是免費嗎

TOP

餘額5折 轉左比人,可以準備離開 紅 hello

TOP

部署一年, 舊版綠主號都打算轉去HK MOBILE 開埋 30G PLAN, 讓主卡都有機會開到DATA

重有一張舊版紅靚NO 會留多半年都轉走埋去, 再見HELLO

P.S. 現時紅綠HELLO都可以互轉餘額

TOP

Hello舊版係CSL卡中唯一仲停留在21mbps既卡,低人一等!!

TOP