chanchanman 當前離線
初級會員
TOP
FT907 當前離線
進階會員
回覆 malata 手上重有紅綠HELLO, 不過餘額真係唔值錢, 我只用來打電話 yauwan 發表於 2026-4-13 11:59
kelvinto 當前離線
中級會員
daemongmong 當前在線
依家Hello 可唔可以轉做esim? kelvinto 發表於 2026-4-19 11:31
malata 當前離線
回覆 kelvinto 師兄有冇興趣收餘頟 malata 發表於 2026-4-19 14:37
yauwan 當前離線
321 當前離線