我張1314 都係咁, 入親商場好多時都收唔到, 戶外就間中收到,
聯通大樓點去? ...
ben6000 發表於 2024-4-16 10:49


福田口岸打車去啦, 或者轉一次車去福田站.
福田高鐵可以行過去.

TOP

本帖最後由 ayyko 於 2024-4-16 11:15 編輯
卡就有, 佢卡都拎埋出來, 係話新policy唔比...
mcdull 發表於 2024-4-16 11:05


唔比換卡?  

舊卡剪細,但厚身,都插唔到新手機內

好似之前俾$20 手續費可換  

TOP

唔比換卡?  

舊卡剪細,但厚身,都插唔到新手機內

好似之前俾$20 手續費可換   ...
ayyko 發表於 2024-4-16 11:13


睇上文, 話只要你係聯通超過一張卡, 又唔係用居住証, 富二代証, 就唔比換卡補卡.

TOP

唔比換卡?  

舊卡剪細,但厚身,都插唔到新手機內

好似之前俾$20 手續費可換   ...
ayyko 發表於 2024-4-16 11:13

打死唔好剪 , 佢有機會睇返舊卡號碼

via HKEPC Reader for Android

TOP

打死唔好剪 , 佢有機會睇返舊卡號碼

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2024-4-16 11:20


換/補卡唔會睇舊卡
我當年都係張大卡剪細卡用,當年報失補卡

TOP

打死唔好剪 , 佢有機會睇返舊卡號碼

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2024-4-16 11:20


我仍有那張(卡片咁大)母卡 ,都可睇到imei no

TOP

睇上文, 話只要你係聯通超過一張卡, 又唔係用居住証, 富二代証, 就唔比換卡補卡. ...
mcdull 發表於 2024-4-16 11:17


幣 ,有2張   

TOP

幣 ,有2張
ayyko 發表於 2024-4-16 11:34


過戶一張俾朋友/親戚,我都係咁做

TOP

剪細,再用800號沙紙磨薄,我4張都放到入任何電話

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果一證一張電話咭, 留一咭兩號定東毛好呢?

TOP