>>有新出2014年12月 到期的卡
我都想買多張,仲怕買完未有咁快用到

上星期返去開左$9 - 100 mb , 用左一星期whatsapp, QQ, 因為住個到有wifi, 只用左30mb 左右...
依家返左來未取消...近排都無打算再上去...吾知點算

TOP

想問下如果想買定增值卡, 應該買邊張?
今次打電話多左, 去街邊電話店增值要比$1 手續費.

TOP

回復  HP9730


    係6245 軟臥

回程2668 軟臥, 但在齊齊哈爾轉左另一架綠皮4192 無坐 推快個 ...
sergeant 發表於 2013-6-12 20:40



你係齊齊哈爾>>漠河,睇北極村?
真係「站站」樂(落)。
不過軟卧太貴,比我硬卧上鋪好了~xd:

你真好彩,就算我廈門>>廣州K298都(25K)都臭到暈低,尤其過左7-8個鐘後~

TOP

>>有新出2014年12月 到期的卡
我都想買多張,仲怕買完未有咁快用到

上星期返去開左$9 - 100 mb , 用左一星 ...
YBM 發表於 2013-6-17 17:57



唔知打10010得唔得,我就打左去login密碼不能~

TOP

想問下如果想買定增值卡, 應該買邊張?
今次打電話多左, 去街邊電話店增值要比$1 手續費. ...
YBM 發表於 2013-6-17 18:01



充$30幾錢?
不然上TB快充~

(但冇錯既,廣東智能網最少充$20...)

TOP

你係齊齊哈爾>>漠河,睇北極村?
真係「站站」樂(落)。
不過軟卧太貴,比我硬卧上鋪好了~xd:

你真好 ...
HP9730 發表於 2013-6-17 21:20


係啊, 去左北極村
可能因為凍先唔臭
其實綠皮軟臥價錢只係平時 K車硬臥價錢

TOP

係啊, 去左北極村
可能因為凍先唔臭
其實綠皮軟臥價錢只係平時 K車硬臥價錢 ...
sergeant 發表於 2013-6-17 21:32


你去到個陣幾多度?

d屎都凍到硬哂~
(我見6245都係194,真心唔貴。
不過我呢d好多時硬坐,除非同朋友就可能訓,太窮啦 sosad
好彩我坐K9812冇咩人,可以訓得算好

師兄綠皮飯盒賣幾錢? 我中左幾次伏 )

TOP

你去到個陣幾多度?

d屎都凍到硬哂~
(我見6245都係194,真心唔貴。
不過我呢d好多時硬坐,除非 ...
HP9730 發表於 2013-6-17 21:52


我去個次北極村零下四十
廿幾個鐘硬座真係頂唔順
但係架火車軟臥登記個陣, 話我地證件係港澳台, 要列車長先可以幫我地登記
架綠皮無飯賣, 得杯面....

TOP

回復  HD9704
    thx, 裝左聯通 app 攪到了

又想問可否把聯通一卡兩號no飛線至其他香港或國內號碼?
...
twins69 發表於 2013-5-28 19:08


請問有冇網友成功將"深圳版聯通0月費1咭2號"飛線至其他香港或國內號碼?
如果呢張卡唔可以設定飛線,請問大家有冇試過其他大陸版嘅聯通預付卡可以飛線去其他大陸號碼?

   

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP