tcat 當前離線
中級會員
TOP
tatata 當前離線
進階會員
FT907 當前離線
eeeuser 當前離線
我1/6去搞, 指明 26/6 轉, 我是上台plan, 當時佢冇叫我俾身份証 copy, (我只俾大卡套), 到 左25/6, 晚6點半 ... FT907 發表於 2016-6-27 11:32
bbsunny 當前離線
f0126 當前離線
回覆 bbsunny kabayan 得10%, my frd 30% f0126 發表於 2016-6-28 15:25
ericlw72 當前離線
初級會員