回復  HP9730


    平霸果然非同凡響
167pk 發表於 2013-6-12 16:50


等d人成日笑大陸機唔好~
雙卡機C/P高,只有國貨~

TOP

A820 好似係單通機
01 個邊最近都做過d test , 發現單通機因為share 天線, 表現會大打折扣

舊年去 ...
sergeant 發表於 2013-6-12 17:58



有冇link學下野?

(師兄你去邊?
廿幾個鐘硬坐都幾悶,得我一個)

TOP

等d人成日笑大陸機唔好~
雙卡機C/P高,只有國貨~
HP9730 發表於 2013-6-12 19:22


雙卡機可以放不同台的卡 , 點都打到電話

TOP

雙卡機可以放不同台的卡 , 點都打到電話
linuschui 發表於 2013-6-12 19:27


平平地買部中興V889S都係$400人仔多d~

TOP

回復 742# HP9730


    http://www.mobile01.com/topicdet ... 735&r=9&p=1

我去漠河啊
朝早十點幾上車, 第二朝先到, 因為坐綠皮

TOP

平平地買部中興V889S都係$400人仔多d~
HP9730 發表於 2013-6-12 19:31



    聽聞國內既3G 其實係中電信最好, 只不過佢d 機返到黎我地無用
純打電話就中移動

TOP

平平地買部中興V889S都係$400人仔多d~
HP9730 發表於 2013-6-12 19:31


中兴U817 貴少少但有4.5" ... 但我沒有內地地址 , 訂不到 .

TOP

回復  HP9730


   

我去漠河啊
朝早十點幾上車, 第二朝先到, 因為坐綠皮 ...
sergeant 發表於 2013-6-12 19:55


今晚睇,要出出去~

係咪2667車次...........
21個鐘,你硬坐定硬臥.........
(傳說既茅廁臭唔臭?)

TOP

聽聞國內既3G 其實係中電信最好, 只不過佢d 機返到黎我地無用
純打電話就中移動 ...
sergeant 發表於 2013-6-12 19:57


偏遠地方(尤其西北)係對既,因為電信係最早起家既~

TOP

中兴U817 貴少少但有4.5" ... 但我沒有內地地址 , 訂不到 .
linuschui 發表於 2013-6-12 19:59


但TD番黎點用.....

雖然TD + GSM雙卡姐

(搵集運公司~)

TOP